ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آمریکا نگران حملات القاعده پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری

سازمان اطلاعات آمریکا به نیروهای ویژه ضدتروریسم در نیویورک، تگزاس و ویرجینیا نسبت به امکان حملات القاعده در دوشنبه هفته آینده، هفتم نوامبر هشدار داده‌اند.

مقام‌های امنیتی ایالات متحده آمریکا به سه ایالت این کشور درباره احتمال حمله القاعده در روز پیش از برگزاری انتخابات آمریکا هشدار دادند.

آمریکا نگران حملات القاعده در این کشور در روز پیش از رأی‌گیری است

یک مقام ارشد اف‌بی‌آی که نام آن ذکر نشده، به شبکه خبری «سی‌بی‌اس» این اطلاعات را داده‌است. بر این اساس، سازمان اطلاعات آمریکا به نیروهای ویژه ضدتروریسم در نیویورک، تگزاس و ویرجینیا نسبت به امکان وقوع حملاتی در دوشنبه هفته آینده، هفتم نوامبر هشدار داده اند. هیچ مکانی به طور خاص در این هشدار مشخص نشده‌ اما منشأ تهدید القاعده ذکر شده‌ است.

هنوز هیچ یک از مقام‌های امنیتی آمریکا به‌طور رسمی این خبر را تأیید نکرده‌اند. وزارت امنیت داخلی ایالات متحده نیز در برابر درخواست خبرگزاری‌ها واکنشی به این خبر نشان نداده‌ است.

انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا هفته آینده سه‌شنبه هشتم نوامبر برگزار خواهد شد. مقام‌های آمریکایی تاکنون نگرانی‌های خود را نسبت به امنیت این انتخابات ابراز کرده‌اند. این نگرانی‌ها پیش از این بر احتمال دخالت گروه‌های مسلح آمریکایی سفیدپوست متمرکز بود و با هشدار نسبت به تهدید القاعده ابعاد جدیدی به خود گرفته‌ است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ا

    جوک های کلاسیک