ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

منصور پورحیدری درگذشت

منصور پورحیدری، بازیکن و سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال در ۷۱ سالگی بر اثر سرطان ریه گذشت. او در مقام بازیکن و سرمربی تیم استقلال تهران دوبار قهرمان آسیا شده‌بود.

منصور پورحیدری، بازیکن و سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال تهران در سن ۷۱ سالگی گذشت.

منصور پورحیدری بر اثر سرطان ریه درگذشت

این عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال جمعه ۱۴ آبان در بیمارستان ایرانمهر تهران و بر اثر سرطان ریه جان داد. بر اساس گفته‌های پزشک معالج او، بیماری به غدد لنفاوی سرایت کرده‌بود و به همین خاطر متخصصان از انجام جراحی ریه صرف نظر کردند.

پس از انتشار خبر مرگ منصور پورحیدری، یکی از چهره‌های محبوب باشگاه استقلال، طرفداران او روبروی بیمارستان با سردادن شعارهایی با او وداع کردند. پیکر او امروز به سردخانه گورستان «بهشت زهرا» منتقل شد.

تا کنون مربیان و بازیکنان متعددی از جمله علی دایی، کریم باقری، مهدی مهدوی‌کیا، احمد عابدزاده و نیز باشگاه پیروزی تهران مرگ او را تسلیت گفته‌اند.

مسئولان فوتبال ایران اعلام کرده‌اند که یکشنبه ۱۶ آبان‌ از ساعت ۱۰ در ورزشگاه شیرودی تهران مراسمی به یاد او برگزار خواهد شد. پیکر پورحیدری در همان روز در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا به خاک سپرده می‌شود.

منصور پورحیدری در سال ۱۳۴۵ به تیم تاج (استقلال کنونی) پیوست و سال ۱۳۴۹ با این تیم قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شد. او در دوره‌های متعددی سرمربی‌گری استقلال را بر عهده گرفت و در سال ۱۳۷۰ قهرمان آسیا شد. در کارنامه او با باشگاه استقلال نایب‌قهرمانی و مقام سومی در جام باشگاه‌های آسیا نیز به چشم می‌خورد.

پورحیدری در سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۰ سرمربی تیم ملی ایران بود و مقام قهرمانی بازی‌های آسیایی بانکوک را در نخستین سال حضور خود به عنوان سرمربی به دست آورد. او در الاهلی امارات، فجر شهید سپاسی و صنعت نفت آبادان نیز مربی‌گری کرده‌بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.