ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مرگ دو کارگر افغان در تهران

سست‌بودن خاک محل ساخت‌و‌ساز یک ساختمان چهار طبقه باعث شد تا دو کارگر افغان در حال حفاری چاه در هشت‌متری زیر زمین محبوس شوند و جان‌شان را از دست بدهند.

دو کارگر افغان بر اثر ریزش چاه در تهران جان خود را از دست دادند.

عکس از آرشیو/ بیش از ۵۱ درصد حوادث کارگری منجر به مرگ در بخش ساختمانی رخ می‌دهد

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جمعه ۱۴ آبان‌ماه دو کارگر افغان در حال حفاری چاه در یک پروژه ساختمانی دچار حادثه شدند و جان سپردند.

سست‌بودن خاک محل ساخت‌و‌ساز یک ساختمان چهار طبقه باعث شد تا دیواره چاه ریزش کند و این دو کارگر در عمق ۸ متری زمین محبوس شوند. یکی از این کارگران ۲۶ ساله بود و دیگری ۳۱ سال از عمرش می‌گذشت.

در پی این حادثه، آتش‌نشانی تهران به محل اعزام شد و در نهایت پس از ساعت‌ها پیکر بی‌جان این دو کارگر را از زیر آوار بیرون کشیده‌شد.

در این گزارش اشاره‌ای به علت حادثه و وضعیت ایمنی کار در این پروژه ساختمانی نشده‌است.

اردیبهشت‌ماه سال جاری مؤسسه ملی تحقیقات سلامت در ایران گزارش داد که سالانه ۲۰ هزار حادثه شغلی در ایران رخ می‌دهد که نزدیک به ۱۵ هزار مورد آن مربوط به بخش ساختمانی است. ۵۱ درصد کل حوادث کاری منجر به مرگ نیز در بخش ساختمانی رخ می‌دهند.

بیشتر بخوانید

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.