ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

توقيف خودروها به دليل بدحجابى ادامه دارد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرده که برخورد ماموران راهور با مواردی چون بدحجابی و کشف حجاب در خودروهای سواری به قوت خود ادامه داشته و تعطیل نشده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرده که برخورد ماموران راهور با مواردی چون بدحجابی و کشف حجاب در خودروهای سواری به قوت خود ادامه داشته و تعطیل نشده است.

سید تیمور حسینی در گفت‌وگو با خبرگزارى ایسنا، درباره برنامه‌ها و اقدامات انجام شده از سوی پلیس راهور پایتخت گفته: "ما مخالف اجرای طرح‌های مقطعی و هیجانی در حوزه پلیس راهور و ترافیک هستیم و معتقدم که اجرای چنین طرح‌هایی بازدارندگی کافی را نداشته و مدتی بعد تاثیر خود را نیز از دست می‌دهد، به همین دلیل همواره تلاش کرده‌ایم که طوری عمل کنیم که برنامه‌های ما آهسته و پیوسته اجرا شود."

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با بیان اینکه طرح‌های پلیس همواره اجرا شده و ادامه دارد، درباره طرح برخورد با بدحجابی و کشف حجاب در خودروهای سواری نیز گفت: "این طرح نیز به قوت خود باقی است و ماموران پلیس راهور با مواردی چون بدحجابی، کشف حجاب، مزاحمت برای نوامیس، دور دور، سگ گردانی، آلودگی صوتی و ... برخورد می‌کنند."

به گفته او،  ماموران راهور این خودروها را متوقف و راننده را به پلیس امنیت معرفی می‌کنند و این پلیس نسبت به برخورد قانونی با متخلفان اقدام خواهد کرد.

او درباره برگه‌ای که به خودروی افراد بدحجاب داده شده و از آنان خواسته می‌شود که در تاریخی مقرر خود را به مقر پلیس معرفی کنند نیز گفته: "ماموران راهور اطلاعات خودرو را به پلیس امنیت می‌دهند و همانطور که گفتم در آنجا با این خودروها برخورد خواهد شد و فکر می‌کنم اگر فردی در موعد مقرر به این مراکز مراجعه نکند، اطلاعات مربوطه روی سوابق خودرو و پلاک ثبت شود."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • neda

    گلرخ ابراهیمی نویسنده و فعال حقوق بشر است و باید محکومیت حبس ۶ سال زندان با اتهام «توهین به مقدسات» از طریق نوشتن داستان منتشر نشده‌ای در مورد اجرای حکم «مخوف» سنگسار، را تحمل کند.” گلرخ ابراهیمی همسر آرش صادقی طی ملاقاتی با مادر خود در زندان اوین، شرحی از شیوه‌ی بازداشت و نوع برخورد مأموران با خود را برای وی بازگو کرد .گلرخ ابراهیمی‌ایریایی در این‌باره گفته است: «وقتی که داشتند در را می‌شکستند، از جایی که ما در خانه مستاجر بودیم و نمی‌خواستم صدمه‌ای به منزل وارد شود و می‌دانستم که بالاخره وارد می‌شوند، محبور شدم درب منزل را باز کنم، همین که درب را باز کردم بدون هیچ حکمی و با نشان دادن کارتی وارد منزل شدن هر چه گفتم شما چه کسی هستید و از کجا می‌آیید؟ کارت شناسایی یا حکم نشان دهید توجه نکردند و به من دستبند و چشم‌بند زدند و گفتند به زندان اوین انتقالت می‌دهیم.» وی ادامه داد: به مأمورین که لباس شخصی بودند گفتم حداقل بگذارید داروهایم را بردارم، آنها گفتند که دارو به چه دردت می‌خورد؟ تو دیگر به دارو نیازی نداری، عمری برایت باقی نمانده! همان‌جا می‌مانی تا بمیری! مرا جلوی همسایه‌ها با چشم‌بند و دست‌بند به پایین بردند و سوار ماشین کردند، ماشین حرکت کرد و احساس کردم به سوی اوین می‌رویم. وارد که شدیم گفتند چشم‌بندت را بردار، دیدم در اوین هستیم. مرا به اجرای احکام دادسرای اوین بردند آن‌جا گفتم که چه بدرفتاری با من شد و گفتم من وسایلم و داروهای آسم را با خود نیاورده‌ام. بعد از کلی کلنجار قبول کردند همراه با سه نفر مامور اجرای احکام به خانه برگردم و وسایل و داروهایم را بردارم و دوباره به اوین برگشتیم.» «طاهره ابراهیمی ایریایی» مادر گلرخ در این‌باره گفته است: گلرخ خیلی نگران اعتصاب آرش بود و می‌گفت آرش دارو مصرف می‌کند و کتفش زیر شکنجه اطلاعات سپاه آسیب دیده است!

  • امین

    درود بر آزادی،مرگ بر استبداد دینی...

  • رضا

    مردم ایران در سال ۵٧ ثابت کردند،(انقلاب) که بردگی حق مسلم ماست خواری و ذلت و ریا و دروغ در خون ماست از ماست که بر ماست

  • hamid

    مرگ بر استبداد، مرگ بر سانسور و شکنجه و اعدام، مرگ بر وابستگی چه در شکل نوکری چه در شکل خارجی را به اسم "دشمن" محور تصمیم‌گیری کردن!. درود بر آزادی، درود بر استقلال درود بر ایرانی که در آن ایرانی به عنوان انسان و شهروند دارای حقوق برابر از هر جنسیت، قومیت، دین یا مرام است. شاد باشید. حمید