ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انتقادها از انتشار عکس عباس جدیدی با پیکر بی‌جان پورحیدری

انتشار عکسی از عباس جدیدی در کنار پیکر بی‌جان منصور پورحیدری با انتقاد کاربران در فضای مجازی روبرو شد.

انتشار عکسی از عباس جدیدی در کنار پیکر بی‌جان منصور پورحیدری با انتقادهای فراوان کاربران فضای مجازی روبرو شد.

جدیدی از این عکس اظهار بی‌اطلاعی کرد

به گزارش رسانه‌های ایران، عباس جدیدی، عضو شورای شهر تهران و قهرمان سابق کشتی آزاد جهان پس از مرگ منصور پورحیدری با جسد او بر تخت بیمارستان «عکس یادگاری» انداخت.

منصور پورحیدری، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و استقلال تهران جمعه ۱۴ آبان در بیمارستان ایرانمهر تهران و بر اثر سرطان ریه جان داد.

کانال تلگرامی جدیدی این عکس را در ساعاتی پس از انتشار خبر فوت پورحیدری منتشر کرد. این عکس پس از چند ساعت و به دلیل انتقادهای فراوان از کانال تلگرامی عباس جدیدی حذف شد.

با این حال، این عضو شورای شهر تهران در گفت‌و‌گو با روزنامه «قانون» منکر انداختن هرگونه عکسی شد و گفت که نمی‌داند چه کسی این عکس را گرفته‌است. او با بیان اینکه عکس در اینستاگرام او منتشر نشده، گفت: «ما که جایی می‌رویم صدتا دوربین پشت سر ماست، نمی‌دانم شاید آنها گرفته‌اند.»

با وجود این، در عکس منتشر شده جدیدی رو به دوربین نگاه می‌کند.

جدیدی همچنین نسبت به انتشار و حذف متعاقب این عکس در کانال تلگرامی‌اش نیز اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت که فکر نمی‌کند چنین اتفاقی رخ داده باشد.

بسیاری از رسانه‌ها این عکس را به دلیل وضعیت ناراحت‌کننده چهره پورحیدری در حالتی بازنشر کردند که صورت او در آن مات شده‌است.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • javad

    واقعا شرم آوره ! رو به دوربین ایستاده ، مثل وزغ زل زده به دوربین و عکاس اونوقت میگه این من نیستم ، نمیدونم کی عکس گرفت و ... بابا خجالت بکشید ، حیا کنید ! دری به تخته خورد و دنیا شد به کام کاسه لیسان و لمپنها و بیسواد ها و خایه مالها ، و رفتید سر سفره بیت المال . ... دارید میخورید و میدزدید دیگر عکس انداختنتان برای چیست ؟

  • کاوه

    عجب آدم ترسوییه ! یک کلمه بگو اشتباه کردم ، معذرت میخوام !

  • IRAN

    37 سال به مردم باد دادند دروغ بگند و ریا کنند. تو که یعنی قهرمان کشوری چرا؟ یک کلمه بگو اشتباه کردم ومعذرت میخوام. تو با گفتن دروغ شان و شخصیتت را هم زیر سوال بردی. یک ایرانی از فرزندان پاک کوروش کبیر هیچگاه به دروغ و ریا و فساد آلوده نمیشه. منشا< دروغ و ریا و فحاشی و فساد و شیادی و دزدی وجنایت حوزه های علمیه و مداحان فاسدند.