ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اف‌بی‌آی: مدرک خلافکارانه‌ای در ایمیل‌های کلینتون یافت نشد

کارزار انتخاباتی هیلاری کلینتون از نتیجه تحقیقات اف‌بی‌آی استقبال کرده است. تبرئه شدن کلینتون از سوی اف‌بی‌آی می‌تواند یک روز قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر نتیجه آن تأثیر بگذارد.

جیمز کومی، رئیس پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) گفته است در بازرسی ایمیل‌های هیلاری کلینتون، کاندیدای حزب دمکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، هیچ اتهامی به او وارد نیست.

کارزار انتخاباتی هیلاری کلینتون از نتیجه تحقیقات اف‌بی‌آی استقبال کرده است

جیمز کومی روز یکشنبه ۶ نوامبر / ۱۶ آبان در این‌باره نامه‌ای به کنگره نوشت، پس از بررسی ایمیل‌های جدید نامزد یکی از دستیاران هیلاری کلینتون در زمانی که او وزیر امور خارجه بود، در تصمیم اف‌بی‌آی در مورد کلینتون تغییری ایجاد نشده است. پیش از این یک بار نیز اف‌بی‌آی در مورد پرونده ایمیل‌های هیلاری کلینتون او را تبرئه کرده بود.

اف بی ای نزدیک به ۶۵۰ هزار ایمیل آنتونی وینر، نماینده پیشین کنگره و نامزد سابق هما عابدین، از نزدیک‌ترین مشاوران کلینتون را مورد تحقیق قرار داده بود.

کارزار انتخاباتی هیلاری کلینتون از نتیجه تحقیقات اف‌بی‌آی استقبال کرده اما دونالد ترامپ، رقیب انتخاباتی کلینتون از جمهوری‌خواهان گفته است امکان بررسی ۶۵۰ هزار ایمیل در چنین مدت کوتاهی ممکن نیست و بررسی این موضوع همچنان ادامه خواهد داشت.

طرح دوباره ایمیل‌های مربوط به هیلاری کلینتون و همکارانش یکی از مواردی بود که در روزهای اخیر موجب پایین آمدن میزان استقبال مردم آمریکا در نظرسنجی‌ها از کلینتون شد.

یکی از موضوعات دیگری که در روزهای شبب کاهش طرفداران کلینتون شد این بود که سایت ویکی‌لیکس نیز اعلام کرد وزیر امور خارجه سابق آمریکا در دوران وزارت خود یک میلیون دلار از مقام‌های قطری کمک مالی برای بنیاد خیریه کلینتون دریافت کرده بود اما این کمک را به وزارت امور خارجه اطلاع نداده‌ بود.

تبرئه شدن کلینتون از سوی اف‌بی‌آی می‌تواند یک روز قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر نتیجه آن تأثیر بگذارد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فردا، سه‌شنبه ۸ نوامبر / ۱۸ آبان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.