ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مهدی رجبیان از زندان به بیمارستان منتقل شد

مهدی رجبیان، هنرمند محبوس در بند هشت اوین، در دوازهمین روز از اعتصاب غذا، در پی خونزیری شدید معده به بیمارستان طالقانی منتقل شد.

مهدی رجبیان، هنرمند محبوس در بند هشت اوین، در دوازهمین روز از اعتصاب غذا، در پی خونریزی شدید معده به بیمارستان طالقانی منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری تارنگار حقوق بشر در ایران، مهدی رجبیان، هنرمند زندانی که در اعتراض به محرومیت از حق مرخصی درمانی و محرومیت از حق ملاقات با خانواده و وکیل خود، از روز جمعه هفتم آبان‌ماه دست به اعتصاب غذا زده است، در روز‌های گذشته دچار خونریزی معده شده به دلیل وخامت حال به بیمارستان طالقانی انتقال داده شده است.

حسین رجبیان، برادر این زندانی نیز هم‌اکنون در بند هفت زندان اوین در اعتصاب غذا به سر می‌برد.

مهدی و حسین رجبیان، دو برادر هنرمند محبوس در بندهای هفت و هشت اوین، طی هفته‌های اخیر از حق ملاقات با وکیل و خانواده محروم بوده‌اند.

مهدی و حسین رجبیان پیش‌تر نیز، در شهریورماه سال جاری، در پی مخالفت مسئولان با صدور مرخصی و انتقال به بندهای مختلف و جدا شدن از یکدیگر به دستور مسئولان زندان، اعتصاب غذا کرده بودند.

مهدی رجبیان در حال تدوین و ضبط آلبومی به نام «تاریخ ایران به روایت سه‌تار» بود که در مهر ۱۳۹۲ بازداشت و به زندان انفرادی در اوین منتقل شد.

او در نهایت همراه با حسین رجبیان و یوسف عبادی به اتهام «توهین به مقدسات» و «تبلیغ علیه نظام» در دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه محاکمه و در مجموع به شش سال زندان و پرداخت ۲۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

مهدی رجبیان، نوازنده ایرانی و بنیان‌گذار سایت «برگ موزیک» است.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.