ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فاطمه سلحشوری: ساختار مردانه قدرت زنان را به بازی نمی‌گیرد

رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفته ساختار مردانه قدرت زنان را به بازی نمی‌گیرد و اجازه نمی‌دهد زنان بروز کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • محزونات بشریت

    نقد فوق کار درست را انجام بده / Do the Right Thing آنان که پشت ایسم های چون کمونیسم/فمنیسک/لیرالیسم/اسلامیسک/خمینسم//صهیونیسم/ پنهان شده اند/ من معتقدم لیرال دکمکراسی راه نجات بشریت سات. نازیسم هم مثل ایسم ضد بشری است. ظلم های بی رحمانه غلیه یهویدان و بهای ها شده ولی قرار نیسم این ایسم های لعنی نجات بخش باشند. تعریف من از لیبرال دمرکاسی ان لیبرالیسم سرمایه پرست نیست به معنی حمایت از صهیونست های بی رحم نیست ولی یهودیان مظلوم هستند /انان بخاطر سعی و تبلاش و وبغشان مورد حسادت هستند / یهویدان معمولی که نزاد پرست نیستند مظلوم هستند همچنان که اعراب مسلمالن مظلوم مند ولی این جهادگرایان پان سالتمیست سوتاستفاده میکنند به نام شکوری که رگز وجود نداشته چنایت می کنند علیع یهودیان/ فنیست ها هم با نادیده انگاشتن ظلم علیه مردان انها می کیوند/ سانسور رادیو رزمانه غلی رغم احترامی برایش قائلم دردهای مرابیشتر می کنتد. رنجی که اسلام گریان بده ام. لعنت به رهچه ایسم و ایدولزی برتی جویی

  • محزونات بشریت

    می‌بینیم که کسانی که سال ها از نژادپرستی رنج دیدن، خودشون هم به نوعی نژادپرست هستن! درست مثل قضیه مرد و زن، اینجا هم بیشتر خود سیاه ها هستن که بحث سفید و سیاه رو مطرح میکنن و به نظر میرسه بغیر از پسر بزرگ سَل، باقی سفیدپوستا توجهی به رنگ و نژاد ندارن اما درست وقتی که فکر میکنیم قراره فیلم بدون هیچ اتفاقی به پایان برسه، یک اتفاق بزرگ میفته و یک نفر قربانی نژادپرستی میشه، سر هیچ و پوچ! اونم بوسیله همون سفیدپوستانی که به نظر نژادپرست نمیومدن! اما در اینجا هم نگاه کارگردان متفاوته! باز هم قرار نیست سیاه ها خیلی مظلوم نشون داده بشن! اون ها هستن که عامل بوجود اومدن خشونت هستن و اون ها هستن که خشونت رو ادامه میدن و حتی به وحشیگری روی میارن! اونم با استارت موکی! در حقیقت همونطور که جمله های پایانی فیلم میگه، فیلم در نکوهش خشونته نه نژادپرستی! این قانونِ چشم در برابر چشم باعث میشه که همه نابینا بشن! با خشونت نمیشه به عدالت رسید، خشونت همه چیزو نابود میکنه و ما هم همونجور که دوربین میخواد نشون بده، به عنوان قاضی اینو می‌بینیم و احتمالا هممون هم به همین نتیجه میرسیم!

  • محزونات بشریت!

    جناب صادق زیباکلام فایل ویدئویی را در فیسبوکش منتشر رکده که اول در صداومسما چند سال پیش اعتراض می کند به اهانت به نماد ملی امریکا و در ادامه در دانشگاه مشهد عده ای راه عبور او را طوری محدود کرده بودند که او مجبور شود از روی پرچم کشورهای سمی و عضو سازمان ملل یعنی کشور اسارئیل و کشور امریکا عبور کند! ولی شجاعانه با هول دادن ان افراد خیره سر هتاک و ضدملی می تواند از کنار برود و ناخواسته اهانتی به دو ملت اسارئیل و امریکا نکند/ این کارش قابل تقدیر است. اما شما سانسور برخی کامنت های من بخصوص هرگاه شما را به ساسنور متهم می کنم یا می گویم فمنیست نیستم و اعلام بیزاری از فمنیسم می کنم مرا سانسور میکنیم در حالی سالهاست با پذیرفتن رسیک در فضای مجازی بعنوان یک شخص معمولی ایرانی که رنج بسیاری بدره ام و بسیار ظلم از دست مدعیان ازدی و همچین جنایتکارن و متعصبان مذهبی برده ام /علیه استبداد و ظلم و فساد و بی عدالتی می نویسم و از لیبرال دمکراسی طرفدرای میکنم چرا عمیقا اعتقاد دارم راه نجات فعلا همین است. خوب من هم اشتباه می کنم و بارها از کوره دررفته و حرفهای ناپسند زده ام ولی بعدا اعترف به اشتباه کرده و عذرخواهی کرده ام. البته از ما سپاسگذاریم برای انتشار برخی کامنت ها و امیدوارم حداکثر شرافت را بخرج دهید در حفظ هویت کامنت گذاران ناشناسی از دست جلادان استبداد و ترویست ها بخصوص پان جنایتکار بویژه زا ننع عربی و کوردی که دست کمی از دغعش ندارند. باز هم اعلام انزجار خود از فمنیستها می کنم و 99% باز سانسور خواهید کرد. نمی گیوم چرا از فمنیست ها منزجرم چون حتما می گوییم تهمنت میزنم! پس به همین اعلام انزجار اکتفا می کنم.

  • farid

    از همون روسري و چادري که به زور بر سرتان کرده اند شروع نماييد!

  • محزونات بشریت

    اکنون بازر کرا زنهای مجرد بی مسئولیت، به گند کشیده اند. مفت کاری انها، در کنار ابتذال جنسی، موجب گسترش فساد و فحشا و حریص شدن سرمایه دارن ظالم شده است. این وضع کیان خانواده و امنیت روانی جامعه بر هم زده است. استبداد اخوندی-سپاهی برده درای را با پشتوانه این خیل عظیم زنهای نابلغ فکری سیستماتیک می کند. بایست جلوی کار این دختران بی مسئولیت در بازر گرفت. اکثر مردان ایرانی زبه فلاکت و بیچارگی دچار شده اند.

  • محزونات بشریت

    اکنون ایران با فاجعه بیکاری روبرو است یعنی از مرحله مسئله و بحران گذشته و به تراژدی رسیده! ولنگاری در بازر کرا از عواقب یک حکومت نابخرد مذهبی است. من پیشنهاد می کنم برای یک دوره میان مدت ده ساله بایست اشتغال زنان محدود شود تا هم شاریط فرهنگی و اجتماعی مساعد شود و هم اقتصادی. تا زمانی قوانین و عرف جامعه مسئولیت تامین معاش بر گردن مرد می گذارد و تا زمانی مردها بیکار تحقیر می کنند و زنها اکثر توقع تامین از سوی مردها دارند، واگذاری ازادی اسشغال زنان یک ظلم است. من محدودسازی هستم و نه ممنوع سازی. مثلا زنهای سرپرست خانوار، تخصص هایی ویژه زنان، تخصص مورد کمبود، زنها می توانند حضور در بازار کار داشته باشند و مابقی بایست تا ده سال ممنوع شود. هر وقت قوانین ظالمانه علیه مردان برداشته و عرف و فرهنگ جامعه تغییر کرد ان وقت باید از حق برابر اشتغال زنان سخن گفت.

  • محزونات بشریت

    در توضیح کامنت قبیل ارگر منتشر شود تا سوتفاهمی ایجاد نشود. در سال 1341 زن ها طی انقلاب سفید شاه! حق رای یافتند. ولی این حرکت شاه پوپولیستی بود. حقیقت اینست حتی اکنون این حق رای شایسته زنان نیست چه برسد ان زمان. حق رای و امثالهم یک مسئولیت است. دادن مسئولیت به کسی شایستگی اش ندارد هم ظلم به اوست و هم به جامعه. ان زمان اکثر مردم بخصوص زنها بی سواد بودند. اکنون میزان بی سوادی و کم سوادی بالاست. حق رای و کالندیداتوری برای جامعه نابلغ از حیث روشن اندیشی و دمرکاسی یک فاجعه است. بخش بزرگی از ارتجاع مذهبی پایگاهش در انبوه زنان مذهبی مرتجع است. این اقلبیت زنان روشنفکر و سکولار و لیبرال نگاه نکنید اکثر زنهای ایارنی بسیار عقب مانده تر از مردان هستند از نظر روشن اندیشی و فرهیختگی. بگذراید نظر متفاوت و انتقاد نشر یابد و حقایقی من می دانم منتشر شود و البته دیگران بیاند نقد کنند.

  • محزونات بشریت!

    من خود را عمیقا طرفدار منصف لیبرال دمرکاسی می دانم و در عین حال همیشه منتقد فمنیست هستم و خواهم بود و هرگز خود را فمنیست نخواهم دانست. این شعارهای فمنیستی جز ضربه زدن به دمکراس یو حتی حقوق زنان است. سهم خواهی و باج خواهی بدترین کار است و ضددمکراسی و عدالت! بله سهم خواهی باج خواهنه یک عمل ضد دمکراسی و د عدالت است. عدالت جای مندی بر اساس شایستگی است و نه ب رااس رنگ و نژاد و زبان و قومیت و عثقیده سایسی و مذهبی و همچنین جنسیت. این سهم خواهی ببراساس جنسیت ترفند زشت و ضدانسانی زن گراین است. همین ها اگر 50-50 کنند سهمیه دانشگاه را، داد و فغان سرخواهند و وامصیبتا که در حق زنان ظلم شده! در حالی زنها بیشتر نصف دانشگاهها پرکرده اند! بازار کار به پستی و خرابی کشانده اند با ان دامپینگ مفت کاری شان و مردان در مقابل کارفرمایان سرمایه پرست بیچاتره کرده اند. زنها تا زمانی از درون قدرت و شاییستگی نداشته باشند این سهم خواهی شان باج خواهی است. حق رای زنان خیلی راحت و زود به انها داده شد و امروزه زنان ایرانی عموما از طرفداران اصلی اخوندها و مرتجعان مذهبی ضد دموکراسی هستند. زنان های ایرانی همیشه پایه اصلی تظاهرات و شوی های تبلیغاتی ونظام هستند. اینها بخاطر اینست به این زنها حق رایی زودهنگام دادند در حالی از نظر شعور وف رهنگ و بلوغ اجتماعی-سیاسی به این حق نرسده اند. زنها تا وقتی از نظر قدرت اجتماعی و اقتصادی و بلوغ فکری نرسیده اند حضور بیشترشان در رعصه مدیرتی تنها بهز یان خود زنان و البته تقویت استبداد خواهد بود. امروزه زنهای ایارنی عامل بیچارگی ملت ایارنند و کانون خانواده به محل نزاع و نا امنی تبدیل کرده اند با ان ادعاهی مغلط فمنیستی. سانسور کنید چیزی حقیقت کم نمی شود. من چندبار تاحال خواسته ام بخاطر این سانسور قید زمانه بزنم ولی می بینم این عقب نشنین وذیرفتن شکست است. و ظلمی در حق عدالت و دمرکاسی. من انتقغادهایم می نویسم.

  • علی

    اسلام جا ومکان خاص برای بازی دادن خانمها مشخص کرده.که شرطش قبول ولایت وقیه حزرت آعاست!!

  • ایران

    اگر واقعا مسلمانی که ترا باید 85 ضربه شلاق زد بجرم مخالفت با قران! قوله تعالى: (الرجال قوامون على النساء..). این خنده داره که با این قیافه ای که برای خودتون درست کردید این حرفها را میزنید. اولین آزاد بودن در انتخاب یا عدم انتخاب حجابه، چیزی که بر اساس قران واجب نیست. اگر تونستید اینکار را بکنید بر اساس قران عمل کردید و شان شما حفظ خواهد شد. شما مثل کسانی هستید که شمشیر در دست ارعا میکتتد اسلام دین صلح وآرامش است!!! بامید روز آزادی ایران از دست این شیادان و ریاکاران فاسد دزد جنایتکار!ََ