ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ایران در حلب موشک‌هایی ساخته که به اسرائیل شلیک شده است 

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفته در حالی که سوری‌ها در زمان جنگ برای دادن موشک به ایران فخر می‌فروختند و سخت‌گیری می‌کردند، ایران در حلب موشک تولید کرده و این موشک‌ها علیه اسرائیل به کار رفته‌اند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفته که ایران در سال‌های گذشته در منطقه حلب سوریه صنعت موشکی داشته و موشک‌هایی تولید کرده است که در جنگ ۳۳روزه علیه اسرائیل به کار گرفته شده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سام

    حماقت محض ! هم در رفتار و هم در گفتار ! ولی امر مسلمین جهان (!) آن مختصر عقلش را هم از دست داده اینها که پیرو و مقلد او هستند ! خودش هم میگوید سوری‌ها در زمان جنگ برای دادن موشک به ایران «فخر می‌فروختند و سخت‌گیری می‌کردند» ! پس اکنون چرا ایرانیان را بدهکار حکومت بعثی سوریه میخوانید؟ حکومت بعثی سوریه عضو شورای 2 + 6 خلیج فارس ! چرا میگویید برای جبران پشتیابنی آنها در آنجا هستیم ؟! مگر شما در زمان جنگ نمی‌گفتید این موشکها را خودمان میسازیم ؟ این ادعاهای سرعت و قدرت هم از همان حرفها است . گفته که سوری‌ها می‌گفتند: «انبارهای ما نگهبان روسی دارد و نمی‌توانیم موشک بدهیم.» بله ،نوکری روسها همین گونه نتیجه ها را دارد. از کوبایی ها و مصریها هم بپرسید. به تاریخ روابط پرجنایت و پرخیانت 250 ساله روسها با ایران هم نگاهی بکنید. این حرفها هم بی فایده است . زیرا برای شما اوجب واجبات و اصل نگهداری حکومت است ، ایران و ایرانی برای شما ارزشی ندارند مگر برای نگهداری از حکومت ! راهپیمایی و رای دادن برای نمایش ! نمی فهمد معنی حرفهایش چیست و چه اثرهایی دارد. گفته است: «در سال‌های گذشته ایران در منطقه حلب صنعت موشکی برای سوریه ساخته و در جنگ ۳۳روزه علیه اسرائیل به کار رفته است.» ایران را در کشمکشی درگیر کرده اید که جز خسارت و زیان برای این مردم نتیجه ای ندارد. این ورشکستگی اقتصادی و سیاسی و دیگر زمینه ها از همین رفتار های بیخردانه و احمقانه است. وقتی رسانه ای چیزی مي‌نویسد و انتقاد میکند آن را توقیف می کنید و نویسنده ی راستگوی و خدمتگزار مردم را زندانی و شکنجه و اعدام یا آواره می کنید . پشتوانه شما هم حاکمان جنیات پیشه روس هستند ! باشید تا نتیجه اش را ببینید. بیچاره مردم ایران ! خاک بر سر عوام درس خوانده و درس نخوانده ای که مردم را برای ماندن این حکومت جنایتکار و خیانت پیشه سرکوب می کنند .

  • حسن

    جناب فرمانده:فکرنمى کنى که اىن اعتراف تکاندهنده ممکن است عواقب وحشتناکى براى اىران واىرانى داشته باشد?اىن عمل در عرف بىن المللى چه نام دارد?وزىر خارجه بعداز انتخاب ترامپ اظهارداشته که اىران درامورکشورهادخالت نمى کند!!سورىه عراق ى من و........... راچگونه توجىه مى کنى?اىن متن واىن اظهارنظربعدازانتخاب ترامپ چه معنادارد?مٽل اىنکه خىلى تشنه جنگ باامرىکا هستى اىن تشنگى راسبک سنگىن کرده اى ومحاسبه کرده اى که چندساعت مى توانى دوام بىاورىد......واقعا متاسفم. خدا به مردم اىران کمک کند

  • آسیب پذیر

    فقر و بیکاری، اعتیاد، ناامنی، آلودگی زیست محیطی و نابودی جنگلها و منابع طبیعی، آلودگی هوا به مواد سمی و پارازیتهای مرگبار، گرانی و رکود و ورشکستگی اقتصای، محرومیت بسیاری از کودکان و نوجوانان از تحصیل، بیسوادی و نادانی بسیاری از مسئولان، بیماری های روانی و جسمی عمومی، فساد گسترده و عمیق که بندبند حکومت را گرفته ، و .... ، چپاول و غارت رهبر حکومت و دارو دسته اش، مردم سرکوب و زندانها پر و آمار جنایت و اعدام در ردیف اول جهان، هزینه کردن پول مردم در سوریه و کربلا و نجف و سامرا و غزه و جنوب لبنان، هزینه های کلان نجومی برای موشک سازی و ساخت مراکز اتمی و تبلیغات دروغ و گسترش خرافات و ... ، دشمنی با فرهنگ ایرانی و با هرچه که نام و نشانی از ایران داشته باشد و .... ، فساد و بیداد تمامی ندارد. این حکومت لکه ننگی است که هر انسانی از وجودش شرم دارد . این هم یکی از نشانه های آشکار ناشایستگی و بیخردی رهبُر این نظام سراسر فساد و طرفداران و همدستانش است.

  • شهروند درجه سه

    با هزینه مردم گرسنه و تیره روز ایران دشمن میتراشند و بحران میسازند تا این حکومت ننگین ضد انسانی بماند !

  • farid

    هنوز میراث داران خمينی نادان فراوانند. آسیابشان با جنگ و دشمنی می گردد.