ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فساد مالی در شهرداری بناب؛ هشت نفر بازداشت شدند

فساد مالی گریبانگیر شهرداری‌ها است. رسانه‌های ایران از بازداشت دو تن دیگر در ارتباط با پرونده فساد مالی شهرداری بناب خبر دادند. تعداد بازداشتی‌های این پرونده به هشت نفر رسید.

در ادامه دستگیری‌های مرتبط با فساد مالی در شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی، یک کارمند شهرداری و یک عضو شورای اسلامی شهر بناب بازداشت شدند.

خبرگزاری فارس پنجشنبه ۲۰ آبان از بازداشت دو تن دیگر در رابطه با فساد مالی شهرداری بناب خبر داد.

براساس این گزارش یکی از بازداشت شدگان کارمند شهرداری و دیگر عضو شورای اسلامی شهر بناب است. نام این افراد تا به حال افشاء نشده است.

مقام‌های قضائی ششم آبان امسال نیز معاون شهردار و ۲ کارمند دیگر شهرداری بناب را بازداشت کرده بودند.

مقصود کفشنوچی شهردار بناب همزمان با دستگیری معاون خود گفته بود که «احتمال دستگیری افراد دیگری از مجموعه شهرداری بناب وجود دارد».

با دستگیری این دو تن تعداد افرادی که در رابطه با فساد مالی شهرداری بناب بازداشت شده‌اند به هشت تن رسید.سه کارمند دیگر این شهرداری نیز ماه گذشته به اتهام فساد مالی بازداشت شده بودند.

تا به حال جزئیاتی در باره فساد مالی صورت گرفته در شهرداری بناب منتشر نشده است، اما خبرگزاری فارس که به نهادهای امنیتی و قوه قضائیه نزدیک است اتهام این افراد را «رشوه و تبانی در شورای اسلامی شهر و شهرداری» گزارش کرده است.

پیش از این نیز فساد مالی در شهرداری و شورای شهر تبریز، مراغه و مرند بازداشت تعدادی از مدیران شهرداری و اعضای شورای شهرها در استان آذربایجان شرقی را به دنبال داشت.

در پرونده فساد مالی و شهرداری تبریز ۴ عضو شورا تعلیق شده و تعدادی از کارمندان شهرداری تبریز نیز دستگیر شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.