ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

امیر تتلو: مرا ببخشید

خواننده زیرزمینی و سرشناس ایران که به به ۱۰ سال زندان و تحمل ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده از مسئولان قوه قضائیه تقاضای شفقت کرد.

امیرحسین مقصودلو معروف به امیر تتلو، یکی از خوانندگان زیرزمینی ایران است که به اتهام «تشویق جوانان به فساد و فحشا» به ۱۰ سال زندان و تحمل ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده است.

امیرحسین مقصودلو با نام هنری «تتلو»

این هنرمند ایرانی برای نخستین بار به این حکم واکنش نشان داده و تلویحاً از مقامات قضایی ایران تقاضای بخشش کرده است. او در متنی که در تارنمای فرهنگی «پندار» منتشر شده می‌نویسد:

«قسم به لفظ جلاله الله هيچوقت هيچ احدى رو به فساد و فحشا تشويق نكردم و هميشه فقط داشتم كار می‌كردم و به موفقيت خودم و دوستام و بقيه فكر می‌كردم به همين سياهى شب قسم.»

دادستان تهران در حاشیه همایشی که ۱۵ آبان سال جاری درباره جرایم مواد مخدر و راهکارهای جلوگیری از آن و مشارکت بهتر دستگاه‌ها در این امر برگزار شده بود، فقط به گفتن این نکته بسنده کرد که خواننده یاد شده در یکی از «محاکم تهران» به تحمل ۱۰ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده، اما به این دلیل که یکی از شاکیان از شکایتش صرف‌نظر کرده، نیمی از این مجارات بخشیده شده است.

امیر تتلو اکنون در نخستین واکنش‌اش به این حکم خاطرنشان می‌کند که کسی را به خوانندگی تشویق نکرده و از مسئولان قوه قضائیه می‌خواهد که در دادگاه تجدید نظر به «رأفت و بخشندگی قانون‌گذار اسلامی» توجه کنند:

«جرمى كه به‌م وصله از ١٠ سال حبسش سنگين‌تر بود اما بازم كينه و ناراحتى‌ ندارم و كسى رو سرزنش نكردم و نمی‌كنم و سعى می‌كنم باهاش كنار بيام چون حتماً از طرف پروردگارم حكمتى توش هست. شما هم دعا كنيد كه تو دادگاه تجديد نظر بزرگترها يه لطفى بكنن و يه كم عميق‌تر به منو كارام و تغييراتم و محصولاتم نگاه كنن و طبق رأفت و بخشندگى يه قانون‌گذار اسلامى عمل كنن و اگه ما جايى هم جوونى و اشتباه كرديم ببخشن و راهنمايى و گوشزد كنن به جاى تنبيه.»

امیر تتلو، از خوانندگان سرشناس رپ فارسی‌ست. برخی ترانه‌ها و حرف‌های او درباره حجاب و انرژی هسته‌ای، جنجال‌برانگیر و حاشیه‌ساز بوده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در آبان سال جاری به رسانه‌های داخلی گفته بود به خاطر صدور مجوز اجرای کلیپ انرژی هسته‌ای امیر تتلو روی یکی از ناوشکن‌های ایران مؤاخذه شده است.

اینستاگرام امیر تتلو حدود سه و نیم میلیون دنبال‌کننده (فالوئر) دارد و از این نظر یکی از چهره‌های مشهور شبکه‌های اجتماعی فارسی زبان به شمار می‌رود.

اینستاگرام رهبر جمهوری اسلامی، ۸۷۰ هزار دنبال‌کننده دارد.

لینک‌های مرتبط:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.