ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعلام همکاری مشترک ترامپ و رهبر چین

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری جدید آمریکا و شی جین‌پینگ، همتای چینی خود در یک تماس تلفنی از علاقه دو طرف برای «یک همکاری مشترک خوب» سخن گفتند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری جدید آمریکا و شی جین‌پینگ، همتای چینی او در یک تماس تلفنی از علاقه دو طرف برای «یک همکاری مشترک خوب» سخن گفتند.

دونالد ترامپ و شی جین‌پینگ رؤسای جمهوری آمریکا و چین از همکاری مشترک استقبال کردند.

دفتر دونالد ترامپ روز دوشنبه ۱۴ نوامبر / ۲۴ آبان اعلام کرد که در این گفت‌وگوی تلفنی ترامپ از تمایل خود برای ارتباط تنگاتنگ رهبران دو کشور در جهت منافع دو کشور حرف زده است.

شبکه دولتی سی‌سی‌تی‌وی چین نیز به نقل از شی جین‌پینگ گفته است همکاری مشترک دو کشور تنها گزینه منطقی است. هر دو طرف بر نیاز به بهبود قرارها و توافقات خود و توسعه اقتصادی تأکید کرده‌اند.

دونالد ترامپ، در کارزار انتخاباتی خود درباره چین سخنان تندی ایراد کرده بود. او یک بار در مصاحبه با شبكه تلویزیونی سی‌ان‌ان گفته بود: ««آن‌ها (چینی‌ها) ما را از بین می‌برند. ما بر چین حكومت می‌كردیم. این كشور با كمك ما ثروتمند شد، با استفاده از پول‌های دریافتی از آمریكا بازسازی شد و آن‌قدر فرصت شغلی ایجاد كرد كه كشور ما را بی‌رمق كرد.»

او همچنین اعلام كرده بود كه كاهش ارزش واحد پول چین و قطع ارتباط یوآن با دلار برای امریكا مخرب است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.