ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سه چهره جنجالی راست‌گرا در تیم ریاست جمهوری ترامپ

تیم ریاست جمهوری دونالد ترامپ آرام آرام شکل می‌گیرد. او سه تن از نیروهای شدیداً محافظه‌کار و دست راستی را برای سمت‌های مهم مشاور امنیتی، ریاست سازمان سیا و دادستانی کل در نظر گرفته است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آینده آمریکا می‌خواهد سه تن از چهره‌های راستگرا را مشاور امنیتی، رئیس سازمان سیا و دادستان کشور کند.

از راست: مایکل فلین، مایک پومپئو و جف سشنز

رسانه‌های آمریکا جمعه ۱۸ نوامبر / ۲۸ آبان اعلام کردند که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آینده آمریکا می‌خواهد مایکل فلین، ژنرال بازنشسته را مشاور امنیتی خود، مایک پومپئو، را رئیس سازمان سیا و جف سشنز را دادستان کل کشور کند.

مایکل فلین ۵۷ ساله بیش از هر چیز به‌دلیل مواضع تندش نسبت به اسلام معروف است. او اسلام را یک ایدئولوژی سیاسی می‌داند و نه یک مذهب.

فلین از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ مدیر سازمان اطلاعات نظامی (DIA) بود.

او در تمام مسائل مربوط به امنیت ترامپ را راهنمایی خواهد کرد. از آن‌جا که ترامپ خود در این زمینه تجربه‌ای ندارد، نفوذ فلین بر او زیاد خواهد بود.

مایک پومپئو، نماینده جمهوری‌خواه در کنگره آمریکا از کانزاس و از چهره‌های محافظه‌کار و راست‌گرای نزدیک به تی‌پارتی است. او از مخالفان توافق هسته‌ای با ایران است.

جف سشنز، سناتور اولترامحافظه‌کار آلاباما نیز نخستین سناتور جمهوری‌خواه بود که در رقابت‌های انتخاباتی از ترامپ حمایت کرد. سشنز از سال‌ها پیش خواهان کشیدن دیوار در مرز مکزیک بود و نهادهای مدنی او را به‌دلیل اظهارات نژادپرستانه‌اش بارها مورد انتقاد قرار داده‌اند.

دونالد ترامپ ۱۳ نوامبر / ۲۳ آبان استیون بَنن را به‌عنوان مشاور اصلی خود معرفی کرد. بنن ۶۲ ساله مدیر «برایبارت نیوز» وبسایت خبری و نظری آمریکایی است که در سال ۲۰۰۷ بنیان گذاشته شده و مبلغ افکار دست راستی است.

بدین ترتیب ترامپ کسانی را که تا کنون برای کادر ریاست جمهوری خود در نظر گرفته است عموماً گرایش‌های تند راست‌گرایانه دارند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.