ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

افتتاح نخستین مرکز شبانه‌روزی نگهداری از کودکان اوتیست در ایران

آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز نخستین مرکز شبانه‌روزی نگهداری از کودکان مبتلا به اوتیسم را در البرز راه‌اندازی کرده‌است.

«آسایشگاه خیریه کهریزک» نخستین مرکز شبانه‌روزی نگهداری از کودکان اوتیست را در ایران تأسیس کرد.

افتتاح نخستین مرکز نگهداری شبانه‌روزی از کودکان مبتلا به اوتیسم به دست آسایشگاه خیریه کهریزک

افشین وجدانی روشن، مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کار ایران (ایلنا) اعلام کرد که موسسه متبوع او نخستین مرکز شبانه‌روزی نگهداری از کودکان مبتلا به اوتیسم را در البرز راه‌اندازی کرده‌است.

کودکان این مرکز بیماران مبتلا به اوتیسم و نیز بیمارانی با ضریب هوشی کمتر از ۲۵ هستند که مددکاران آسایشگاه البرز به مراقبت ۲۴ ساعته از آنها می‌پردازند و برنامه‌های کاردرمانی جسمی‌ـ‌ذهنی و گفتاردرمانی را در مورد این بیماران خردسال به اجرا می‌گذارند.

فعالیت اصلی آسایشگاه خیریه کهریزک ارائه خدمات به سالمندان بوده‌است. با این حال، این موسسه در ۱۶ مهر ۱۳۹۲ برابر با روز جهانی کودک مرکز توانبخشی کودکان را راه‌اندازی کرد و اکنون به ارائه خدمات به کودکان نیازمند به توان‌بخشی می‌پردازد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.