ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سردار نقدی: تا سال ۲۰۲۵ اسرائیلی وجود نخواهد داشت

محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج گفته است ایران اکنون یکی از قدرت‌های بزرگ جهان است و کشوری که «توان ساخت آفتابه هم نداشت... امروز توان پرتاب ماهواره فضایی را دارد». او گفت جمهوری اسلامی ایران تا ۱۰ سال دیگر فلسطین را آزاد می‌کند.

محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج گفته است ایران اکنون یکی از قدرت‌های بزرگ جهان است و کشوری که «توان ساخت آفتابه هم نداشت... امروز توان پرتاب ماهواره فضایی را دارد». او گفت جمهوری اسلامی ایران تا ۱۰ سال دیگر فلسطین را آزاد می‌کند.

به‌گفته سردار محمدرضا نقدی، ایران «هر روز در حال پیشرفت است» در حالی که «آمریکا از ۳۷ سال پیش تاکنون روندی نزولی داشته است».

سردار نقدی دوشنبه یکم آذر / ۲۱ نوامبر ضمن بیان این سخنان همچنین گفت: «پیش از انقلاب انتخاب و نظر مردم هیچ تأثیری در روند اداره کشور نداشت... اما امروز جمهوری اسلامی ایران برای منطقه تصمیم‌گیری می‌کند.»

او با اشاره به افزایش توان دفاع نظامی جمهوری اسلامی گفت: «کشوری که [قبل از انقلاب] هیچ دستگاه امنیتی و اطلاعاتی نداشت امروز از دستگاه امنیتی قدرتمندی بهره‌مند است که سخت‌ترین تهاجمات جاسوسی دشمن را خنثی می‌کند.»

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این‌که «جمهوری اسلامی ایران تا ۱۰ سال دیگر فلسطین را آزاد می‌کند»، افزود: «من در مصاحبه با یک خبرنگار فلسطینی گفتم که تا سال ۲۰۲۵ اسرائیلی وجود نخواهد داشت. آن خبرنگار از من استدلال خواست و پاسخش این بود که ۳۵ سال پیش ایران به دست آمریکایی‌ها بود و انقلاب اسلامی آن را از دست آمریکایی‌ها گرفت و حتی از دست صدام نیز نجات داد و امروز هم شاهد این هستیم که جمهوری اسلامی،  بیروت را نیز از دست آمریکایی‌ها نجات داد و با این تفاسیر می‌توان انتظار داشت که انقلاب اسلامی فلسطین را هم آزاد کند.»

به‌گفته نقدی، ایران «هر روز در حال پیشرفت است» در حالی که «آمریکا از ۳۷ سال پیش تاکنون روندی نزولی داشته است».

او راه پیشرفت را در نبرد با آمریکا و خسته نشدن در این نبرد دانست.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ALI

    ممدرضا یالا پاشو بابا . پاشو دست و روت رو بشور و ناشتایی ات رو بخور. خواب دیگه بسه.