ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خواسته انصار حزب‌الله: اشد مجازات براى سعید طوسى و حاميانش

انصار حزب‌الله در بیانیه‌ای از قوه قضاییه خواسته است ضمن محکوم کردن سعید طوسی و حامیان او به اشد مجازات، پرونده دیگری هم به‌دلیل کاهش شرکت‌کنندگان کلاس‌های قرآن برای او تشکیل شود.

شوراى هماهنگى حزب‌الله (انصار حزب‌الله) در ایران در بیانیه‌ای از قوه قضاییه خواسته است تا برای «دفاع از مكتب اسلام و قرآن و دفتر رهبرى»، سعید طوسی و حامیان او را به اشد مجازات محکوم کند. 

کارتون از اسد بیناخواهی

همچنین از دستگاه قضا خواسته شده است تا پرونده ديگرى هم عليه این قاری قرآن و حاميانش تشكيل شود، چرا که كلاس‌هاى قرآن در محله‌ها و مساجد با كاهش حضور نوجوانان روبه‌رو شده‌اند و خانواده‌ها، تحت‌ تأثير مطالب منتشر شده، به فرزندان‌شان اجازه نمی‌دهند در «محافل قرآنی» حضور پیدا کنند.

حسین الله‌کرم، از چهره‌های شاخص انصار حزب‌الله این بیانیه را همراه با عکسی از سعید طوسی که روی صورتش ضربدر خورده، در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است. روزنامه شرق و سایت خبرآنلاین هم واکنش الله‌کرم به ماجرای سعید طوسی و بیانیه انصار حزب‌الله را پوشش داده‌اند.

در گزارش شرق آمده است که بعد از گذشت نزدیک به دو ماه از رسانه‌ای‌ شدن ماجرای سعید طوسی، کانال خبری انصار‌نیوز، بیانیه‌ای درباره فساد اخلاقى سعید طوسى و حامیان او منتشر کرده که حسین الله‌کرم، رییس شورای هماهنگی حزب‌الله هم آن را در صفحه اینستاگرام خود بازنشر کرده است.

  • بیانیه انصار حزب‌الله

چندى‌ست صداى آمريكا، BBC و ...، با پرداختن به فساد اخلاقى فردى به نام سعيد طوسى تلاش دارند از يک‌سو مكيت اسلام و قرآن را زير سؤال برده و از طرف ديگر دفتر رهبرى را حامى متخلف معرفى كنند. گرچه طرح و گسترش فحشا در مكتب اسلام حرام است؛ اما به‌خاطر مقابله با اتهامات گسترش‌ يافته توجه همگان را به نكات زير جلب مى‌نماييم:

١- سعيد طوسى قارى قرآن و وابسته به شورای عالى قرآن است كه در آموزش نوجوانان فعال بوده، متهم است كه در سفر به مسابقات تركيه با يكى از نوجوانان ارتباط جنسى گرفته است. اين در حالى‌ست كه مقررات شورای عالى قرآن اجازه سفر بدون خانواده را به نوجوانان نمى‌دهد.

٢- پرونده شكايت خانواده نوجوان فوق به اتهام فاعليت طوسى در قوه قضایيه تشكيل مى‌شود كه متهم طى مراحل بازپرسى، دادگاه بدوى، تجديد نظر و ... تبرئه مى‌شود.

٣- خانواده‌هاى شاكى نوجوانان ديگرى به پرونده مى‌پيوندند يا پرونده ديگرى مبنى ‌بر سه اتهام فاعليت، تشكيل خانه فساد و دعوت به فحشا عليه طوسى تشكيل مى‌شود كه در مراحل بازپرسى، دادگاه بدوى و ...، طوسى از دو اتهام اول تبرئه و در اتهام سوم به چهار سال زندان محكوم مى‌شود. اين پرونده در مراحل تجديد نظر و ... در حال دنبال‌ شدن است.

٤- بى‌ترديد رسيدگى به اين پرونده مانند ديگر پرونده‌ها در قوه قضایيه به نتيجه خواهد رسيد؛ اما لازم است مدعى‌العموم علاوه بر درخواست اشد مجازات براى طوسى، در دفاع از مكتب اسلام و قرآن و دفتر رهبرى، پرونده ديگرى عليه حاميان وى تشكيل دهد، زيرا كلاس‌هاى قرآن در محله‌ها و مساجد با كاهش حضور نوجوانان روبه‌رو‌ست و خانواده‌ها تحت‌ تأثير مطالب فوق‌الذكر، ممانعت دارند. ضمن اين‌كه دشمن مى‌كوشد با ارتباط‌ دادن موضوع به دفتر رهبرى، علاوه بر وهن اسلام، محبوبيت رهبرى را كاهش دهد. آن‌ها به‌خوبى مى‌دانند كه مشروعيت دفاع از سوريه و عراق و شهادت مدافعان حرم به حكم رهبرى‌ست، از اين‌ رو مدعى‌العموم را دعوت به انجام مطالب زير داريم:

الف- اگر فردى در دفتر رهبرى با سوء استفاده از دفتر به حمايت از طوسى برخاسته يا در ايام محاكمه او را در مجالسى با حضور رهبرى يا در افتتاحيه مجلس كنونى و ... شركت داده‌، به اتهام وهن دفتر رهبرى محاكمه گردد.

ب- شورای عالى قرآن يا هر دستگاهى از جمله صداوسيما، مجلس كنونى و ...، اگر با اطلاع از پرونده اتهام طوسى، اقدام به حمايت از وى و اجراى برنامه از سوی طوسى داشته‌اند را به اتهام وهن مكتب اسلام و قرآن محاكمه نمايند.

سعید طوسی در یکی از آخرین اظهارنظرهای خود درباره این ماجرا، در تاریخ ۱۶ آبان ۹۵ اتهام‌ها علیه خود را «سرتاسر دروغ و جعل» خواند: سعید طوسی بار دیگر اتهام‌هایش را توطئه خواند

در روزهای گذشته و به دنبال برگزاری مراسم اربعین برای سومین امام شیعیان در کربلا (عراق)، عکس‌ها و خبرهایی غیر‌رسمی درباره حضور این قاری قرآن در این مراسم منتشر شده بود.

سعید طوسی، قاری و معلم قرآن، متهم است که دست‌کم به چهار نوجوان ۱۱-۱۲ ساله که شاگردانش بوده‌اند، تعرض جنسی کرده است. شاکیانی که تا‌کنون در مورد این تعرض‌های جنسی صحبت کرده‌اند اما می‌گویند تعداد کودکان یا نوجوانانی که به آن‌ها تعرض شده حداقل به ۱۰ نفر می‌رسد.

شکایت چهار شاکی از پنج سال پیش تا‌کنون در دستگاه قضایی ایران به جایی نرسیده است.

در همین زمینه

● پرونده ویژه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • IRAN

    سر همتون توی کثافته بوی گند کثافتو نمیفهمید. فساد کشور از بیت فاسد رهبریه. طوسی یک قربانیه. صورت مساله خود خامنه ایه. همتونم میدونید ولی دهنتونو با کثافت و مال حروم بستند. خدای بزرگ رسوا و نابودکننده منافقین و جنایتکاران است.همتون منافق و جنایتکارید.

  • hami

    خود انصار حزبولی هم متجاوزند به حقوق مردم