ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

توضیح دانشگاه آزاد در مورد حمله به یک دختر دانشجو در کلاس

یک مرد ۲۳ ساله در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران، واحد جنوب در سر کلاس درس به یک دختر دانشجو با چاقو حمله‌ور شد و او را از ناحیه سر، کتف و شکم مجروح کرد.

در پی حمله به یک دختر دانشجو با چاقو داخل کلاس درس و مجروحیت شدید او، روابط عمومی دانشگاه آزاد تهران با صدور اطلاعیه‌ای ضارب را یک فرد غیردانشجو از خارج دانشگاه معرفی کرد.

حمله با چاقو به یک دانشجوی دختر در دانشکده هنر و معماری

روز پنج‌شنبه چهارم آذرماه یک مرد ۲۳ ساله در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران، واحد جنوب در سر کلاس درس به یک دختر دانشجو با چاقو حمله‌ور شد و او را از ناحیه سر، کتف و شکم مجروح کرد. ضارب دانشجو نبوده‌ است.

روابط عمومی دانشگاه آزاد تهران با صدور بیانیه‌ای گفت که مأموران انتظامات ابتدا مانع ورود این فرد به دانشگاه شده‌اند، اما او به بهانه تحویل جزوه و در پی غفلت مأموران خود را به کلاس درس این دختر دانشجو می‌رساند. دختر دانشجو وقتی در حال ارائه کنفرانس در کلاس درس بود، مورد حمله این مرد مهاجم قرار می‌گیرد. دانشجوی مجروح در بیمارستان فیروزگر بستری شده و حال او رو به بهبود گزارش شده است.

پلیس انگیزه مهاجم را شنیدن پاسخ منفی به خواستگاری عنوان کرده‌ است.

این حمله به یک دانشجوی دختر در کلاس درس دانشگاه همزمان با روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.