ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خودکشی دیوید همیلتون، عکاس بریتانیایی پس از اتهام تجاوز

جسد دیوید همیلتون در خانه او در پاریس کشف شد. او اخیراً پیش از خودکشی، به تجاوز و تعرض جنسی به مدل‌های نوجوان خود متهم شده‌بود.

دیوید همیلتون، یکی از مشهورترین عکاسان دنیای مد در ۸۳ سالگی و پس از علنی‌شدن چندین اتهام تجاوز و تعرض جنسی جان خود را گرفت.

دیوید همیلتون خودکشی کرد

به گزارش روزنامه بریتانیایی «گاردین»، جسد دیوید همیلتون جمعه شب، ۲۵ نوامبر در خانه او در پاریس کشف شد. بعدتر پلیس اعلام کرد که قوطی‌های دارو در کنار پیکر او کشف شده و به همین دلیل، خودکشی این عکاس را تأیید کرد. همیلتون اخیراً به تجاوز و تعرض جنسی به مدل‌های نوجوان خود متهم شده‌بود.

همیلتون یکی از مشهورترین عکاسان مد بود که عکس‌های برهنه و نیمه‌برهنه او از زنان بسیار جوان مرزهای بین عکاسی فشن و اروتیک را جابجا کرد. به گزارش گاردین، این عکاس از واژه «شاپینگ» در اشاره به فرآیند یافتن مدل‌های جوان برای عکس‌های خود استفاده می‌کرد.

او در کتاب «عصر معصومیت»، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌هایش اشاره کرده که سلیقه او به سمت دختران نوجوان، ترجیحاً بلوند، چشم‌آبی، و با پوست رنگ‌پریده برای عکاسی متمایل بود.

به گزارش گاردین، همیلتون دهه ۱۹۸۰ میلادی در سواحل مدیترانه‌ای کپ داگد فرانسه به چهره‌ای آشنا بدل شده‌بود که همواره به دنبال مدل‌های جوان بود و والدین فرانسوی نیز از فرستادن دختران خود به استودیوی یکی از هنرمندان مشهور جهان خشنود بودند.

اخیراً  فلاوی فلمن، مجری ۴۳ ساله فرانسوی رادیو و تلویزیون در کتاب زندگی‌نامه خود ادعا کرده بود که همیلتون به او وقتی ۱۳ ساله بوده، تجاوز کرده‌است. نه تنها همیلتون بلکه مادر  فلمن نیز این ادعا را رد کردند، اما پس از آن سه زن دیگر نیز که نامشان فاش نشد، علیه عکاس بریتانیایی به اتهام‌های مشابه شکایت کردند.

فلمن شنبه ۲۶ نوامبر در بیانیه‌ای اعلام کرد که خودکشی همیلتون نشانه «بزدلی» او بوده و با این کار فلمن و دیگر قربانیان او بار دیگر به سکوت محکوم شده‌اند.

همیلتون هفته گذشته در پاسخ به این اتهامات گفته بود که فلمن به دنبال ۱۵ دقیقه شهرت خود از طریق بدنام کردن او است. او تأکید کرده بود که تا کنون هرگز بابت هیچ اتهامی گناهکار شناخته نشده و زمان برای رسیدگی به اتهام‌های جدید سرآمده است.

بنا به قوانین فرانسه، اتهام تجاوز تا ۲۰ سال پس از واقعه و اتهام تعرض جنسی تا ۱۰ سال پس از آن قابل پیگیری است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.