ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

محمود صادقی در دادسرا حضور یافت

محمود صادقی نماینده اصلاح‌طلب مجلس ایران که مأموران امنیتی یکشنبه شب برای بازداشت‌اش به منزل او رفته بودند، روز سه‌شنبه ۹ آذر خود به دادسرای فرهنگ و رسانه رفت.

محمود صادقی نماینده اصلاح‌طلب مجلس ایران که مأموران امنیتی یکشنبه شب برای بازداشت‌اش به منزل او رفته بودند، روز سه‌شنبه ۹ آذر خود به دادسرای فرهنگ و رسانه رفت.

محمود صادقی نماینده اصلاح‌طلب مجلس ایران

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، محمود صادقی پس از حضور در دادسرا و انجام تحقیقات در مورد اتهامات مطرح‌شده علیه‌اش توسط بازپرس پرونده، با صدور قرار تأمین کفالت و با معرفی کفیل آزاد شد.

شامگاه یکشنبه هفتم آذر مأموران امنیتی برای دستگیری محمود صادقی به محل سکونت او رفتند اما حضور مردم مانع دستگیری او شد. صادقی عصر دوشنبه هشتم آذر اعلام کرد که با پیگیری مسئولان حکم جلب‌اش «منتفی شده است» اما عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران از او خواست تا خود را معرفی کند.

محمود صادقی در سخنانی در مجلس بر موضوع دخل و تصرف وثیقه‌های زندانیان توسط صادق لاریجانی، رئیس قوه قضائیه انگشت گذاشته بود و به علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد گفته بود که باید بنا به اصل ۵۳ قانون اساسی لیست کلیه دریافت‌های دولت در حساب خزانه‌داری بررسی شوند.

علی مطهری، نایب‌رئیس مجلس و نماینده فراکسیون امید برای پیگیری پرونده محمود صادقی، روز سه‌شنبه در نامه‌ای خطاب به دادستان تهران به قانون نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس صلاحیت رسیدگی به این موضوع را دارد و «هر گونه احضار یک نماینده توسط دادستانی باید با اجازه این هیئت باشد، به این معنی که اگر این هیئت اتهام او را خارج از حیطه وظایف نمایندگی تشخیص داد دادستانی مجاز به احضار اوست.»

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مرغابی

    رفتنش به دادسرا با هر انگیزه ای خیانت بود به ملت

  • sadsadsdf@yahoo.com

    کدوم اشغالی این هیئت نظارت رو ایجاد کرده تو قانون گفته شده نمیشه به دلیل اظهار نظر و بیان مشکلات حکومت و کشور نماینده رو بازداشت کرد اونم بخاطر دزدی یه آشغال که باید*** بکنن

  • واسلام

    خاک بر سرش همه شون انگ هم هستند گند زدن به ایران ملت ایران خودشون باید فکر خودشون باشن ملت ایران ریشه تونو میکنه

  • Omid

    مملکت بهتر ازاین نمیشه،!!!