ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انتخاب مجدد محمود عباس به‌عنوان دبیرکل جنبش الفتح

هفتمین کنگره جنبش الفتح فلسطین بار دیگر محمود عباس را به‌عنوان رهبر این جنبش برگزید.

هفتمین کنگره جنبش الفتح فلسطین بار دیگر محمود عباس را به‌عنوان رهبر این جنبش برگزید.

محمود عباس ۸۱ ساله در سال ۲۰۰۵ به‌عنوان رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین انتخاب شد

کنگره الفتح سه‌شنبه ۲۹ نوامبر / ۹ آذر در مقر ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در رام‌الله برگزار شد و در آن یک‌هزار و ۴۰۰ نماینده جنبش الفتح از کرانه غربی رود اردن، غزه و دیگر نقاط شرکت داشتند.

کنگره پنج‌روزه الفتح برنامه سیاسی این جنبش را بررسی و اعضای جدید کمیته مرکزی و شورای انقلابی را انتخاب خواهد کرد.

محمود عباس ۸۱ ساله در سال ۲۰۰۵ به‌عنوان رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین انتخاب شد و از آن زمان این سمت را همچنان برعهده دارد.

الفتح یا «جنبش آزادی‌بخش میهنی فلسطین» در سال ۱۹۵۹ توسط یاسر عرفات و خلیل الوزیر (ابوجهاد) با هدف آزادی سرزمین فلسطین از دست اسرائیل از طریق مبارزات چریکی بنیان‌گذاری شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آسیب پذیر

    آیا از ولی امر مسلمین جهان اجازه گرفتند ؟ این که نمی شود بدون اجازه ولی امر مسلمین جهان و بدون تایید شورای نگهبان هر جا برای خودشان رهبر و رئیس انتخاب کنند ! پس اسلام و بالاتر از آن نظام مقدس برای چه هستند ؟ ما این را قبول نداریم. این توطئه امریکا و رژیم صهیونیستی است. باید مسلمین جهان اعتراض و راهپیمایی کنند! از مراجع عظام تحتِ امر، از سپاه پاسداران ، از بسیج ، از نهادهای زیر امر ولی فقیه و از ولی امر مسلمین جهان خواهشمندیم سرو صدا کنند و جلوی این مفسده را بگیرند. امت حز ب اله حاضر در صحنه بروند و به سفارت فلسطین حمله کنند و اثاث رابیرون بریزند !