ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مرگ یک نفر در سقوط هواپیمای سپاه پاسداران در سراوان

یک فروند هواپیمای فوق سبک سپاه پاسداران از نوع جایروپلن در سراوان سقوط کرد. سراوان صحنه درگیری‌های نظامی میان نیروهای بلوچ و سپاه است.

با سقوط یک فروند هواپیمای فوق سبک سپاه پاسداران از نوع جایروپلن در سراوان سیستان و بلوچستان، خلبان آن کشته شد.

بهمن مصائبی، خلبان هواپیمای سرنگون‌شده سپاه پاسداران در سراوان

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این رویداد صبح پنج‌شنبه ۱۱ آذر هنگامی رخ داد که هواپیمای نیروی زمینی سپاه پاسداران در حال عزیمت به مأموریت شناسایی بود و در فرودگاه سراوان سقوط کرد.

نام خلبان کشته‌شده بهمن مصائبی از اعضای نیروی زمینی سپاه است.

مصائبی در یگان هوایی قرارگاه قدس سپاه پاسداران آموزش خلبانی دیده بود. احمد مایلی، فرمانده یگان هوایی قرارگاه قدس نیز چند ماه پیش در جریان یک سانحه در استان سیستان و بلوچستان کشته شد.

در مهر ۱۳۹۳ هم یک هواپیمای ملخی ناجا در سراوان سقوط کرد. یک مقام سپاه پاسداران ابتدا از احتمال حمله به این هواپیما سخن گفته بود، اما فرمانده نیروی انتظامی خبر داد که هواپیما هنگام فرود اضطراری متلاشی شده است.

استان سیستان و بلوچستان و به‌ویژه سراوان همواره صحنه درگیری‌های نظامی میان نیروهای بلوچ و جمهوری اسلامی ایران بوده است.

از فروردین ۹۳ تاکنون مأموریت مرزبانی و تأمین امنیت مرزی منطقه سراوان، در استان سیستان و بلوچستان، به نیروی زمینی سپاه واگذار شده است.

مأموریت سپاه  ۳۰۰ کیلومتر از منطقه مرزی سراوان را دربرمی‌گیرد. سپاه پاسداران در بیانیه‌ای که در سال ۹۳ منتشر کرد، اعلام کرده بود که قصد دارد با «فعالیت‌های تروریستی و خرابکارانه معاندین» مقابله کند و «ضریب امنیتی» در این منطقه را با همکاری طوایف و مردم بومی افزایش دهد.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.