ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اولاند از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری صرف‌نظر کرد

رییس جمهوری فرانسه از کاخ الیزه با مردم صحبت کرد و گفت برای جلوگیری از چنددستگی و پرهیز از خطرات آن تصمیم گرفته در انتخابات سال ۲۰۱۷ خود را کنار بکشد.

فرانسوا اولاند، رئیس جمهوری فرانسه در پیامی اعلام کرد که در انتخابات آینده ریاست جمهوری کاندیدا نخواهد شد.

از محبوبیت فرانسوا اولاند در ماه‌های اخیر به‌شدت کاسته شده است

فرانسوا اولاند پنج‌شنبه شب یکم دسامبر / ۱۱ آذر از کاخ الیزه با مردم فرانسه صحبت کرد و گفت این تصمیم او به‌منظور جلوگیری از چنددستگی و پرهیز از خطرات آن گرفته است.

اولاند از کارنامه ریاست جمهوری خود دفاع کرد و آن را رضایت‌بخش خواند. او برگزاری موفقیت‌آمیز کنفرانس اقلیمی سازمان ملل در پاریس و مبارزه با تروریسم را از جمله دستاوردهای دولت خود برشمرد.

پیش از این گفته می‌شد از حزب سوسیالیست فرانسه ممکن است اولاند و مانوئل والس، نخست‌وزیر فرانسه نامزد انتخابات ریاست جمهوری شوند. بعد اعلام شد که این دو با هم رقابت نخواهند کرد.

اکنون با کناره‌گیری فرانسوا اولاند معلوم نیست که سوسیالیست‌ها والس را به‌عنوان کاندیدای خود معرفی می‌کنند یا شخص تازه‌ای را وارد کارزار انتخاباتی خواهند کرد.

نامزدهای حزب سوسیالیست دو هفته فرصت دارند تا خود را معرفی کنند و بعد در ماه ژانویه سال آینده وارد انتخابات مقدماتی این حزب شوند.

براساس آخرین نظرسنجی‌ها در فرانسه از محبوبیت فرانسوا اولاند در ماه‌های اخیر به‌شدت کاسته شده است.

فرانسوا اولاند ششم مه ۲۰۱۲ / ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ با کسب ۵۱ درصد از آرای مردم فرانسه در دور دوم انتخابات، به ریاست جمهوری فرانسه برگزیده شد.

اولاند از ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۸ دبیر اول حزب سوسیالیست فرانسه بود.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.