ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«اختلاس قوه قضائیه»: احتمال حضور وزیران دادگستری و اقتصاد در مجلس

محمود صادقی، نماینده اصلاح‌طلب اعلام کرده که وزرای اقتصاد و دادگستری برای توضیح درباره پرونده اختلاس قوه قضائیه به مجلس شورای اسلامی می‌روند.

محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از حضور مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری و علی طیب‌نیا، وزیر اقتصاد در مجلس برای توضیح درباره آن‌چه اختلاس در قوه قضائیه خوانده می‌شود، خبر داد.

فساد قوه قضائ

محمود صادقی، نماینده اصلاح‌طلب در توییت‌های که منتشر کرده به پیگیری موضوع حساب‌های بانکی قوه قضائیه در مجلس اشاره کرده و نوشته است: «طبق آیین‌نامه داخلی مجلس، وزیردادگستری و وزیر اقتصاد ظرف دو هفته آینده باید برای پاسخ به سئوال درباره حساب‌های بانکی قوه قضائیه در مجلس حاضر شوند.»

صادقی در دیگر توییت‌های خود تاریخ حضور وزیر دادگستری در کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس را یکشنبه ۲۱ آذر و وزیر اقتصاد را احتمالاً سه‌شنبه ۲۳ آذر عنوان کرده است.

محمود صادقی چندی پیش در سخنانی در مجلس بر موضوع دخل و تصرف وثیقه‌های زندانیان توسط صادق لاریجانی، رئیس قوه قضائیه انگشت گذاشته بود و به علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد گفته بود که باید بنا به اصل ۵۳ قانون اساسی لیست کلیه دریافت‌های دولت در حساب خزانه‌داری بررسی شوند.

این نماینده مجلس به‌دلیل پیگیری‌هایش درباره «اختلاس در قوه قضائیه» در روزهای اخیر تحت پیگرد قضائی قرار گرفت و به دادسرا احضار شد. روز یکشنبه گذشته نیز مأموران امنیتی به منزل او رفتند تا بازداشت‌اش کنند اما با حضور گروهی از مردم و نمایندگان مجلس در برابر منزل او از این کار منصرف شدند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Iran

    از خامنه ای تا پایین همه تا خرخره داخل کثافت هستند،بشکلی که خودشون متوجه بوی تعفن نمیشند..دزدی واختلاس و ربا، فساد و ***وزتجاوز به زنان و دختران، شیادی و ریا ودروغ، جنایت و قتل مردم بیگناه، و کلا هر چه خدا گفته حرام است توسط این قوم یاجوج و ماجوج انجام میشه البته همه باسم امام زمان و 14 معصوم.یکعده فاسد هم باسم سازمان گزینش درست کردند تا فقط به دزدان و مفسدین سمت داده بشه تا نتونه از رهبر و سایر فاسد ایراد بگیره. متاسفانه این فجایع برای مردم عادی شده و این بدترین فاجعه است. مقصر اصلی نادانی و زودباوری مردم است که دنباله رو خرافاتند. مردم شاهد دزدی و فساد و اختلاس و ***و جنایت رهبر و سایر آیات شیطان و مداحهای فاسد و بیسواد هستند ولی باز در مساجد و حسینیه ها پشت سر همین مفسدین دزد جنایتکار نماز میخونند و سینه میزنند و روز بروز فقیرتر و بدبختتر میشند.هدف این حکومت فاسد رواج فقر و بدبختی و بیماری و اعتیاد و خرافات در بین مردمه ولیمردم نمیفهمند. مرگ و لعنت و نفرین خدا بر همشون. وعده خدا در رسوایی ونابودی همه اینها حق و حتمیست.

  • میثاق جوادی

    وای بحال مملکتی که سردمدارانش سیری ناپذیر ند ، من که بعید میدانم رهبری اجازه دزدی علنی به آقای لاریجانی را داده باشه .

  • Farid

    هر دم از اين باغ برى مى رسد! ابوالفضل ابوترابى، عضو كميسيون حقوقى مجلس «صريحا» مى گويد: ...برخی حساب‌های بانکی در قوه قضاییه که بنابر مصالحی !! به نام رئیس قوه است به حدود ۲۰ سال پیش باز می‌گردد، چون بانك به حسابى كه به نام «قوه قضاييه» بود «سود» نمى داد، پس رييس قوه قضاييه وقت، از رهبر اجازه گرفت تا سود حاصل، به قوه ى قضاييه پرداخت شود و خامنه اى اين اجازه را صادر كرد. لذا تصميم بر آن شد كه حساب ها «به نام رييس قوه قضاييه شود!

  • 1347rolahiy

    2200 میلیارد تومان پشت حساب من پول واریز شده.چکار باید بکنم.از سوی قوه قضایی مسدود شده

  • واسلام

    وزیر دادگستری چه کار میتونه بکنه نقش وزیر دادگستری در ایران یه نقش تشریفاتی و سمبلیک هست در کشورهای دیگه وزیر دادگستری رییس قوه قضاییه هم هست اما در ایران هیچ کاره است