ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

افشای‌ فساد در فوتبال ایران بازیکن تیم ملی را به کمیته اخلاق کشید

مسعود شجاعی، هافبک تیم ملی فوتبال ایران در یک گفت‌وگوی ویدئویی از فساد عمیق مالی و اخلاقی در فوتبال ایران و حق زنان برای حضور در ورزشگاه‌ها سخن گفت. اکنون او را احضار کرده‌اند.

مسعود شجاعی، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه‌ای گفته بود سر تا پای سیستم فوتبال ایران فاسد است. او همچنین از حق زنان برای حضور در ورزشگاه‌ها دفاع کرده بود. اکنون فدراسیون فوتبال ایران او را احضار کرده است.

مسعود شجاعی، هافبک تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پانیونیوس یونان از رشوه‌های مالی بزرگ در فوتبال ایران پرده برداشت

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ایران یکشنبه ۱۴ آذر، مسعود شجاعی، هافبک تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پانیونیوس یونان را احضار کرد تا درباره سخنانش در یک مصاحبه ویدئویی توضیح دهد.

مسعود شجاعی بیش از ۱۰ سال است که به‌طور مداوم در خارج از ایران و در باشگاه‌های امارات متحده، اسپانیا، قطر و یونان بازی کرده است.

او به‌تازگی در گفت‌وگویی با مهدی‌رستم‌پور، خبرنگار ورزشی «رادیو فردا» سخنان افشاگرانه‌ای درباره فوتبال ایران بیان کرد. شجاعی در این مصاحبه گفت فوتبال ایران دچار فساد عمیق مالی و اخلاقی است که تمام ارکان آن از فدراسیون تا نشریات ورزشی را در برمی‌گیرد.

شجاعی درباره پیگیری مجلس در قبال فساد در فوتبال ایران گفت این پرونده‌ها به نتیجه نمی‌رسند زیرا باید افرادی افشا شوند که خود صاحب قدرت هستند و تعدادشان هم زیاد است.

مسعود شجاعی در دیدار تاریخی تیم‌های ملی فوتبال ایران و آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل

او از رشوه‌های مالی بزرگ در فوتبال ایران پرده برداشت و گفت حتی به خود او پیشنهاد شده بود که اگر مبلغی بپردازد می‌تواند در تیم ملی بماند اما او دست به چنین کاری نزده است.

مسعود شجاعی در این مصاحبه همچنین از حق زنان برای حضور در ورزشگاه‌های مسابقات فوتبال دفاع کرد و گفت چرا وقتی تیم ملی ایران با تیم‌های ملی کشورهای دیگر در ایران بازی دارد زنان آن کشورها اجازه حضور در ورزشگاه‌ها را دارند اما زنان ایرانی از این حق محرومند.

شجاعی درباره کمک‌هایش به کودکان کار و کودکان افغان سخن گفت و اعلام کرد که در این زمینه نیز در ایران برای او مشکلاتی ایجاد کردند.

خبرگزاری میزان، نزدیک به قوه قضائیه ایران پس از انتشار مصاحبه مسعود شجاعی نوشته بود این حرف‌ها به شجاعی ربطی ندارد و فدراسیون و فوتبال و وزارت ورزش باید با او برخورد کنند. میزان گفته بود شجاعی با «معاندان انقلاب» مصاحبه کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Farid

    محمود صادقی، نماینده مجلس ایران مدعی وجود فایلی صوتی شده است که به گفته او در آن به یک نامزد انتخابات پیشنهاد شده "دو میلیارد بدهد تا تأیید صلاحیت شود". آقای صادقی گفته است که "بعدا به ۵۰۰ میلیون تومان راضی شدند !! که البته من این مطلب را به شورای نگهبان نسبت نمی‌دهم".

  • nader

    رييس قوه قضاييه و مرتضوی و قاری فاسد وشهردار تهران و.... را که اعدام ویا حتی دستگیرو زندانی نمیکنند پس بابک زنجانی را ظاهرا اعلام اعدام میکنند؟(فعلا که ناپدید شده و حتی وکیلش دو ماه است او را ملاقات نکرده ؟!)! تا سروصداهای نارضایتی مردم را موقتا کاهش دهند !!

  • Farid

    احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران روز شنبه ۱۳ آذر گفت در گزارش اولیه «سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت» که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت، برخی از مجهولات این پرونده روشن شده است. مثلاً معلوم شده از بین حدود ۱۸۰ نام منتشر شده، ۱۱۰ مورد دریافت خانه‌های ویلایی !! و غیر آن در مناطق ۱ و ۲ و ۳ و ۲۲ با دستور مستقیم شهردار برای دیده‌بان محرز شده است.»!! احمد توکلی در حال حاضر مسئول «سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت» مجلس شده است. دفتر محمدباقر قالیباف، در نامه‌ای به احمد توکلی، تحقیق این سازمان درباره واگذاری غیرقانونی املاک شهرداری تهران به گروهی از مدیران و مسئولان، را دارای «اشکالات حقوقی» ! دانست و آن را نپذیرفت!!