ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حمله هواداران دولت به منزل مهدی کروبی

<p>گروهی از حاميان دولت امروز پس از ظهر در مقابل خانه مهدی کروبی تجمع کرده و به سر دادن شعار عليه وی پرداختند.</p> <!--break--> <p><br /> سحام&zwnj;نيوز، تارنمای نزديک به مهدی کروبی، نوشت جمعی از &laquo;اراذل و اوباش&raquo; به همراه گروهی از حاميان دولت از ميدان ارک به سوی منزل شخصی اين مخالف دولت ايران رفته و در آن&zwnj;جا تجمع کردند.<br /> &nbsp;</p> <p>سحام&zwnj;نيوز نوشته است که ابتدا تجمعی از سوی حاميان دولت در ميدان ارک عليه کروبی و ميرحسين موسوی برگزار شده و سپس شرکت&zwnj;کنندگان در آن به خانه کروبی حمله کرده&zwnj;اند.</p> <p><br /> خبرگزاری فارس، که از سايت&zwnj;های طرفدار دولت است از تجمع ارک چندين گزارش منتشر کرده است.</p> <p><br /> بر اساس اين گزارش&zwnj;ها اين تجمع با حضور چند نمايندگان مجلس، مهدی کوچک&zwnj;زاده و مهدی غفوری&zwnj;فرد در مسجد ارک برگزار شد و اين نمايندگان در آن سخنرانی کردند.</p> <p><br /> کوچک&zwnj;زاده در سخنان خود گفت: &laquo;در حال حاضر شعار ملت ايران تنها اين است حرف ما يک کلام، محاکمه والسلام.&raquo;<br /> &nbsp;</p> <p>اين نماينده تهران همچنين مسئوليت کشته&zwnj;ها و زخمی&zwnj;های اعتراضات روز گذشته را &laquo;سران فتنه&raquo; دانست و افزود: &laquo;سران فتنه مفسد&zwnj;فی&zwnj;الارض هستند و در اين فتنه&zwnj;گری&zwnj;ها جرم معلوم و مجرم نيز مشخص است.&raquo;</p> <p><br /> شرکت&zwnj;کنندگان در اين تجمع شعار &laquo;مرگ بر موسوی، مرگ بر خاتمی و مرگ بر کروبی&raquo; سر دادند.</p> <p><br /> بر اساس آخرين خبرهای منتشرشده افراد حاضر در مقابل منزل کروبی همچنان در آن&zwnj;جا به&zwnj;سر می&zwnj;برند و عليه او شعار می&zwnj;دهند.</p> <p><br /> از سوی ديگر تارنمای جنبش راه سبز (جرس) نيز خبری منتشر ساخت که طبق آن گروهی از نیروهای بسیجی و لباس شخصی&zwnj;های وابسته به حکومت از صبح امروز (سه&zwnj;شنبه) در صدد سازمان دادن برنامه&zwnj;ای برای حمله به منزل میرحسین موسوی هستند.<br /> &nbsp;</p> <p>جرس نوشت طرفداران دولت ادعا کرده&zwnj;اند که تصمیم دارند موسوی را دستگیر کرده و برای محاکمه به قوه قضائیه تحویل دهند.</p> <p><br /> برخی از نمايندگان مجلس نیز، صبح امروز خواهان مجازات اعدام برای میرحسین موسوی و مهدی کروبی شدند و ۲۲۳ نفر از آنان طی بيانيه&zwnj;ای در مورد وقايع روز گذشته خواستار اشد مجازات برای اين دو رهبر مخالفان شدند.</p> <p><br /> همچنين خبر می&zwnj;رسد که در طول امروز تلويزيون دولتی ايران به شکل بی&zwnj;سابقه&zwnj;ای بارها از محاکمه موسوی و کروبی گفته و برنامه&zwnj;ها و گفت&zwnj;وگوهای متعددی در اين&zwnj;باره پخش کرده است.<br /> &nbsp;</p> <p>اين تنش&zwnj;ها در پی برگزاری راه&zwnj;پيمايی ۲۵ بهمن مخالفان دولت ايران، با فراخوان میرحسین موسوی و مهدی کروبی و در حمايت از مردم مصر و تونس صورت گرفت. اين راه&zwnj;پيمايی به تظاهرات ضددولتی تبديل شد و نيروهای امنيتی به تظاهرکنندگان حمله کردند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>ميرحسين موسوی و مهدی کروبی از روز ۲۳ بهمن&zwnj;ماه جاری در حصر کامل خانگی به&zwnj;سر می&zwnj;برند و تمامی تماس&zwnj;های آنان قطع شده است آن&zwnj;ها به دلیل &laquo;حصر خانگی&raquo; نتوانستند در راه&zwnj;پیمایی شرکت کنند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>وب&zwnj;سایت&zwnj;های مخالفان نیز تاکنون گزارشی درباره وضعیت موسوی و کروبی پس از حصر خانگی منتشر نکرده&zwnj;اند.<br /> &nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

گروهی از حاميان دولت امروز پس از ظهر در مقابل خانه مهدی کروبی تجمع کرده و به سر دادن شعار عليه وی پرداختند.

سحام‌نيوز، تارنمای نزديک به مهدی کروبی، نوشت جمعی از «اراذل و اوباش» به همراه گروهی از حاميان دولت از ميدان ارک به سوی منزل شخصی اين مخالف دولت ايران رفته و در آن‌جا تجمع کردند.
 

سحام‌نيوز نوشته است که ابتدا تجمعی از سوی حاميان دولت در ميدان ارک عليه کروبی و ميرحسين موسوی برگزار شده و سپس شرکت‌کنندگان در آن به خانه کروبی حمله کرده‌اند.

خبرگزاری فارس، که از سايت‌های طرفدار دولت است از تجمع ارک چندين گزارش منتشر کرده است.

بر اساس اين گزارش‌ها اين تجمع با حضور چند نمايندگان مجلس، مهدی کوچک‌زاده و مهدی غفوری‌فرد در مسجد ارک برگزار شد و اين نمايندگان در آن سخنرانی کردند.

کوچک‌زاده در سخنان خود گفت: «در حال حاضر شعار ملت ايران تنها اين است حرف ما يک کلام، محاکمه والسلام.»
 

اين نماينده تهران همچنين مسئوليت کشته‌ها و زخمی‌های اعتراضات روز گذشته را «سران فتنه» دانست و افزود: «سران فتنه مفسد‌فی‌الارض هستند و در اين فتنه‌گری‌ها جرم معلوم و مجرم نيز مشخص است.»

شرکت‌کنندگان در اين تجمع شعار «مرگ بر موسوی، مرگ بر خاتمی و مرگ بر کروبی» سر دادند.

بر اساس آخرين خبرهای منتشرشده افراد حاضر در مقابل منزل کروبی همچنان در آن‌جا به‌سر می‌برند و عليه او شعار می‌دهند.

از سوی ديگر تارنمای جنبش راه سبز (جرس) نيز خبری منتشر ساخت که طبق آن گروهی از نیروهای بسیجی و لباس شخصی‌های وابسته به حکومت از صبح امروز (سه‌شنبه) در صدد سازمان دادن برنامه‌ای برای حمله به منزل میرحسین موسوی هستند.
 

جرس نوشت طرفداران دولت ادعا کرده‌اند که تصمیم دارند موسوی را دستگیر کرده و برای محاکمه به قوه قضائیه تحویل دهند.

برخی از نمايندگان مجلس نیز، صبح امروز خواهان مجازات اعدام برای میرحسین موسوی و مهدی کروبی شدند و ۲۲۳ نفر از آنان طی بيانيه‌ای در مورد وقايع روز گذشته خواستار اشد مجازات برای اين دو رهبر مخالفان شدند.

همچنين خبر می‌رسد که در طول امروز تلويزيون دولتی ايران به شکل بی‌سابقه‌ای بارها از محاکمه موسوی و کروبی گفته و برنامه‌ها و گفت‌وگوهای متعددی در اين‌باره پخش کرده است.
 

اين تنش‌ها در پی برگزاری راه‌پيمايی ۲۵ بهمن مخالفان دولت ايران، با فراخوان میرحسین موسوی و مهدی کروبی و در حمايت از مردم مصر و تونس صورت گرفت. اين راه‌پيمايی به تظاهرات ضددولتی تبديل شد و نيروهای امنيتی به تظاهرکنندگان حمله کردند.

ميرحسين موسوی و مهدی کروبی از روز ۲۳ بهمن‌ماه جاری در حصر کامل خانگی به‌سر می‌برند و تمامی تماس‌های آنان قطع شده است آن‌ها به دلیل «حصر خانگی» نتوانستند در راه‌پیمایی شرکت کنند.

وب‌سایت‌های مخالفان نیز تاکنون گزارشی درباره وضعیت موسوی و کروبی پس از حصر خانگی منتشر نکرده‌اند.
 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.