ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

محمدرضا نقدی از ریاست سازمان بسیج کنار گذاشته شد

علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران با صدور حکمی سرتیپ غلامحسین غیب‌پرور را به سمت «رئیس سازمان بسیج و جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج» منصوب کرد.

علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران با صدور حکمی سرتیپ غلامحسین غیب‌پرور را به سمت «رئیس سازمان بسیج و جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج» منصوب کرد.

محمدرضا نقدی (راست) و غلامحسین غیب‌پرور

رهبر جمهوری اسلامی در حکم خود آورده است که محمدرضا نقدی به سمت «معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» منصوب شده و به همین دلیل او به پیشنهاد فرمانده کل سپاه پاسداران غیب‌پرور را به سمت رئیس سازمان بسیج منصوب کرده است.

غلامحسین غیب‌‌پرور از فرماندهان سپاه پاسداران در دوران جنگ هشت ساله ایران و عراق است و به مدت ۱۱ سال در استان فارس، فرماندهی سپاه این استان را برعهده داشت. او سپس به سمت جانشینی سردار حسین همدانی در فرماندهی «قرارگاه امام حسین» منصوب شده بود. حسین همدانی در تاریخ ۱۶ مهر ۱۳۹۴ در استان حلب سوریه کشته شد و در پی آن غیب‌پرور با حکم محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه در تاریخ ۱۸ آذرماه سال ۹۴، به عنوان فرمانده جدید این قرارگاه منصوب شد.

محمدرضا نقدی در آبان‌ماه سال ۱۳۸۴ به حکم رئیس‌جمهوری وقت ایران محمود احمدی‌نژاد به سمت ریاست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در مهرماه ۱۳۸۸ به حکم علی خامنه‌ای به سمت ریاست سازمان بسیج منصوب شد.

نقدی زاده نجف عراق است و در سال‌های نخست انقلاب ایران وارد «مجلس اعلای اسلامی عراق»  شد. «مجلس اعلای اسلامی عراق» یک گروه شیعه است که با پشتیبانی ایران شکل گرفت.

سردار نقدی در دستگیری و بازجویی شهرداران تهران، از جمله غلامحسین کرباسچی در سال ۱۳۷۷ و سرکوب کوی دانشگاه تهران در ۱۸ تیر ۱۳۷۸ دست داشت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کودتا

    کافیه سابقه درخشان و مشعشع غیب پرور را بررسی کنید تا بفهمید سپاه قصد کودتا در سال بعد را داره شک نکنید آمر حمله به علی مطهری در فرودگاه شیراز آمر حمله به بیت آیت الله سید علی محمد دستغیب شیرازی نماینده سابق مردم شیراز در خبرگان و از مخالفان سیاستهای رهبر نجس سیاسی خواندن رهبران جنبش سبز(خاتمی و موسوی و کروبی ) آمر و عامل اصلی سرکوب جنبش سبز و تظاهرات خیابانی مردم شیراز در سال 88 و تهدید به آوردن تانک در خیابان برای مقابله با شورش های مردمی جانشین حسین همدانی برای سرکوب اعتراضات مردم سوریه علیه بشار اسد

  • IRAN

    این رژیم فاسد شیاد منافق دزد جنایتکار گروههای ضد شورش مختلفی از جنایتکاران حزب الشیطان لبنان، حوثی های یمن ، جنایتکاران پاکستانی و بنگلادشی و عراقی درست کرده برای سرکوب و قتل عام مردم ایران. این افراد در پادگانهای سپاه آموزش نظامی میبینند و همزمان با کلاسهای آموزش زبان فارسی در بین مردم و کوچه و بازار و منازل مردم پخش میشند برای تقویت زبان فارسی وهمینطور جاسوسی مردم

  • مرغابی

    انتخاب غیبی برای سرکوب مخالفان و معترضان و شورش های مردمی احتمالی است خصوصا با نزدیک شدن به ایم انتخابات دولت دوازدهم در سال 96 غیبی در ماجرای 88 گفته بود اگر معترضین خیابانی دست برندارند از اعتراضاتشان ؛ با تانک به خیابان ها می رویم

  • هاشمی

    اشکال اصلی این انتصابات بیفایده و باطل در ماهیت فکری خود نصب کننده است که تصور میکند با ولی فقیه نامیدن خود میتواند کلاه بر سر خالق و ناصب حق در تمامی عالم گذارد و با این تعویضات میتواند راهی از پیش برد! غافل از آنکه نصیبش دیر یا زود آن خواهد گشت که نصیب تمامی ظالمان و مستبدین قبل از او و بعد از او در تاریخ بشری گشته و خواهد گشت!