ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تجمع شش روزه کارگران کشت و صنعت مهاباد ادامه دارد

کارگران مجتمع صنعتی کشت و صنعت مهاباد شش روز است که در اعتراض به عدم دریافت کامل مزد و مزایای مزدی، سنوات و مشکلات بیمه‌ای در مقابل این مجتمع صنعتی تجمع کرده‌اند.

کارگران مجتمع صنعتی کشت و صنعت مهاباد شش روز است که در اعتراض به عدم دریافت کامل مزد و مزایای مزدی، سنوات و مشکلات بیمه‌ای در مقابل این مجتمع صنعتی تجمع کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، این تجمع اعتراضی از روز جمعه ۱۲ آذر آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

بنا به این گزارش، در حال حاضر به دلیل سردی هوا کارگران به داخل مجتمع صنعتی رفته‌اند؛ اما اعلام کرده‌اند که تا رسیدن به مطالباتشان به تجمع خود ادامه خواهند داد.

مجتمع صنعتی کشت و صنعت مهاباد از چهار شرکت کشت و صنعت، مجتمع دامداری و صنعتی، سردخانه زمزم، همامرغ مهاباد تشکیل شده است. این شرکت نزدیک به ۲۰۰ کارگر داشت که گروهی از آن‌ها اخراج شدند و هم‌اکنون بیش از ۱۰۰ کارگر در این چهار مجموعه کار می‌کنند.

کارگران مجتمع صنعتی کشت و صنعت مهاباد می‌گویند در شرایط کنونی قادر به تأمین مایحتاج اولیه خانواده‌هایشان نیستند و به همین دلیل باید به مطالبات آن‌ها هر چه سریعتر رسیدگی شود.

کارگران شاغل و کارگران تعدیل شده در مجموع بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان مزد، مزایای مزدی و سنوات از مجتمع صنعتی کشت و صنعت مهاباد طلبکارند و دفترچه‌های بیمه‌ آن‌ها تمدید نشده است.

این کارگران در مرداد و شهریورماه سال جاری نیز در اعتراض به عدم پرداخت ۱۴ ماه دستمزد خود، چندین روز مقابل درب مجتمع چادر زدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • reza

    ببخشید ، نوشته ۲۰۰کارگر درمجموع بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان مزد، مزایای مزدی و سنوات طلبکارند اگرهرکار گر ماهی دومیلیون تومان حقوق داشته باشد مجموع حقوق دویست کارگر پس از بیست سال میشود۹۶ میلیارد تومان یعنی بازهم به صد میلیارد تومان نمی رسد