ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خودسوزی یک کارگر در برابر تأمین اجتماعی شهر بهار

یک کارگر ۵۰ ساله که با قرارداد پیمانکاری در اداره آب شهرستان بهار مشغول بود، پس از اخراج از کار و عدم دریافت بیمه بیکاری اقدام به خودسوزی کرد.

اداره تأمین اجتماعی شهرستان بهار در استان همدان تأیید کرد که هفته گذشته یک کارگر در برابر ساختمان آن اقدام به خودسوزی کرده‌است.

یک کارگر در استان همدان اقدام به خودسوزی کرد

۱۷ آذر ماه جاری، یک کارگر ۵۰ ساله که با قرارداد پیمانکاری در اداره آب شهرستان بهار مشغول بود، پس از اخراج از کار و عدم دریافت بیمه بیکاری اقدام به خودسوزی کرد.

این کارگر ۵۰ ساله پس از خودسوزی بالافاصله به بیمارستان اعزام شد. وضعیت این کارگر هم‌اکنون مساعد توصیف می‌شود.

قراردادهای پیمانکاری در ایران حقوق کارگران را به نفع کارفرما تضییع می‌کنند. شرایط دشوار زندگی یکی از عوامل اصلی خودسوزی‌ها در ایران است. طی ماه‌های اخیر، چندین مورد از خودسوزی کارگران به دلیل شرایط دشوار کار، عدم پرداخت حقوق و دستمزد و اختلافات با کارفرما گزارش شده‌ است.

خودسوزی کارگران، جدای از انگیزه‌های متفاوت آن‌ها در اقدام به این نوع خودکشی، عموماً در میان کارگران با قرارداد موقت، بیشتر بوده است. آخرین آمارها در ایران حاکی از آن است که ۹٣ درصد کارگران با قرارداد موقت کار می‌کنند.

اداره تأمین اجتماعی بهار نیز درباره حادثه رخ‌داده گفته که خودسوزی این کارگر به دلیل اختلاف با کارفرما و نه در ارتباط با سازمان تأمین اجتماعی بوده‌است.

بیشتر بخوانید

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.