ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۹ آتلیه عکاسی در اراک پلمب شد

معاون دادستان عمومی و انقلاب اراک اعلام کرد که برخی از آتلیه‌های عکاسی در این شهر «عکس و فیلم مردم را در شبکه‌های اجتماعی انتشار می‌دادند» و با آن‌ها برخورد شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب اراک اعلام کرد که برخی از آتلیه‌های عکاسی در این شهر «عکس و فیلم مردم را در شبکه‌های اجتماعی انتشار می‌دادند» و با آن‌ها برخورد شد.

به‌گزارش خبرگزاری میزان، علی‌اصغر سلطانی، معاون دادستان عمومی و انقلاب اراک جمعه ۲۶ آذر گفت هشت ماه آتلیه‌های عکاسی زیر نظر دستگاه قضائی قرار داشتند که از ۳۲ واحد بازدید شده ۹ واحد تعطیل و پلمب شدند.

او افزود تخلف این آتلیه‌ها فیلمبرداری از مراسم مختلف، مجالس عروسی و انتشار تصاویر آن در شبکه‌های اجتماعی بود.

دادستانی اراک آتلیه‌ها را مکلف کرده که از نگهداری عکس و فیلم در سیستم‌های خود به مدت طولانی خودداری کنند تا در این صورت از اقدامات مجرمانه بعدی که ممکن است توسط خود آنها نیز صورت نگیرد پیشگیری شود.

به‌گفته علی‌اصغر سلطانی مردم نباید به هر عکاس و فیلمبرداری اعتماد نکنند و پس از مراجعه به عکاسی‌های مجاز نیز از آن‌ها فایل اصلی عکاسی را دریافت کنند. عکاسی‌ها موظف هستند که فایل اصلی را تحویل دهند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.