ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پایان ماجرای ربودن هواپیمای شرکت هوایی لیبی

یک هواپیمای مسافربری ایرباس ۳۲۰ خطوط هوایی لیبی ربوده شد و در جزیره مالت فرود آمد. به‌جز خدمه هواپیما، مسافران آن اجازه خروج از هواپیما را یافتند.

یک هواپیمای مسافربری ایرباس ۳۲۰ خطوط هوایی لیبی ربوده شد و در جزیره مالت فرود آمد. این هواپیماربایی پس از ساعاتی بدون خشونت و با آزادی همه سرنشینان هواپیما پایان یافت.

چند تن از مسافران هواپیمای ربوده‌شده لیبی در حال ترک این هواپیما

این هواپیما که ۱۱۸ نفر سرنشین دارد، جمعه ۲۳ دسامبر  / ۳ دی ربوده شد و در مالت فرود آمد.

هواپیماربایی مربوط به یک پرواز داخلی از طرابلس به سبها با ۱۱۱ مسافر و هفت خدمه است. مسافران شامل ۸۲ مرد و ۲۸ زن و یک نوزاد بودند. ابتدا به ۱۱۱ مسافر اجازه خروج داده شد اما بعد همه ۱۱۸ نفر سرنشین هواپیما خارج و دو رباینده آن دستگیر شدند.

به گفته رسانه‌های مالت، هواپیماربایان که به خدمه گفته بودند از هواداران معمر قذافی هستند نارنجک دستی همراه خود داشتند و تهدید کرده ‌بودند که هواپیما را منفجر می‌کند.

روزنامه تایمز مالت نیز نوشت ربایندگان هواپیما از هواداران رهبر سابق لیبی، معمر قذافی هستند. قذافی سال ۲۰۱۱ کشته و حکومتش سرنگون شد. از آن پس هنوز وضعیت لیبی آشفته است.

بسیاری از پروازهای فرودگاه بین‌المللی مالت به‌دلیل این هواپیماربایی یا لغو شده یا بازگردانده شده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.