ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سخنگوی نیروی انتظامی: «قرارگاه انتخاباتی» تشکیل می‌شود

سخنگوی نیروی انتظامی گفت که نیروی انتظامی می‌خواهد با تشکیل قرارگاه انتخاباتی، امنیت انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده را تأمین کند. او از کاهش تلفات حوادث رانندگی نیز خبر داد.

سخنگوی نیروی انتظامی ایران از تشکیل یک قرارگاه مخصوص برای تأمین امنیت انتخابات آتی ریاست‌جمهوری خبر داد.

منتظرالمهدی، سخنگوی نیروی انتظامی

سردار منتظرالمهدی، سخنگوی نیروی انتظامی یکشنبه پنجم دی‌ماه در نشستی خبری گفت که نیروی انتظامی می‌خواهد با تشکیل قرارگاه انتخاباتی، امنیت انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده را برای آنچه او «خلق حماسه‌ای دیگر» خواند، تأمین کند.

پس از برگزاری انتخابات جنجالی ۱۳۸۸ برای تعیین دهمین رئیس‌جمهوری ایران که محمود احمدی‌نژاد برنده آن اعلام شد، معترضان علیه «تقلب» در انتخابات به خیابان‌ها ریختند. «جنبش سبز» نامی بود که به این اعتراضات داده‌شد. مقام‌های حکومتی جمهوری اسلامی ایران به تبعیت از آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر ایران، این مخالفان معترض را «فتنه‌گر» خواندند و بسیاری از فعالان جنبش سبز را به اتهام‌های امنیتی بازداشت کردند و تحت تعقیب قرار دادند.

سخنگوی نیروی انتظامی در نشست خبری خود همچنین از کاهش ۱۳ درصدی آمار جان‌باختگان حوادث رانندگی در هشت‌ماه نخست سال جاری خبر داد.

سال گذشته سازمان هلال احمر اعلام کرده‌بود که روزانه حدود پنجاه‌تن در حوادث جاده‌ای در ایران کشته می‌شوند.

بیشتر بخوانید

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • asdasd

    مردم به در این حکومت به کسی رای ندید فردا شما مسئول هستید و هیچ بد و خوبی بین اینا نیست و نبوده فردا اگه جنگی رخ بده مثل بشار اسد این خامنه ای و رئیس جمهور منتخبتون پای کشورهای دیگر رو برای کشتن ما مردم در این کشور باز میکنن اگه خودشون حریف ما نشدن عبرت بگیرین و تضیفشون کنین و به قانونشون بی احترامی کنید و براشون اهمیتی قائل نشید همه چیز برای ما مردم فقط ما