ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

زنی در امارت متحده عربی برای زایمان نوزاد «نامشروع» بازداشت شد

این زن ۳۰ ساله اهل اتیوپی که برای کار به امارات متحده عربی آمده بود، با مراجعه به اورژانس بیمارستان «القاسمی» شارجه زایمان کرد.

زنی مجرد، پس از زایمان نوزادی - خارج از رابطه ازدواج - در بیمارستانی در شهر شارجه دستگیر و به زندان منتقل شد.

روزنامه «ایندیپندت» روز ۲۴ دسامبر/ ۴ دی نوشت که این زن ۳۰ ساله اهل اتیوپی که برای کار به امارات متحده عربی آمده بود، با مراجعه به اورژانس بیمارستان «القاسمی» شارجه زایمان کرد.

ماده ۳۵۶ از قانون مجازات امارات متحده عربی، رابطه جنسی خارج از ازدواج را با زندان مجازات می‌کند. همچنین باردارشدن خارج از ازدواج هم برای مادر و هم برای پدر، حکم زندان دارد – با این تفاوت مهم که در بیشتر پرونده‌ها پیدا کردن پدر بدون شهادت مادر کار آسانی نیست و بیشتر زنان هستند که حکم زندان می‌گیرند. به نوزدان خارج از ازدواج هم شناسنامه نمی‌دهند.

همچنین اگر مهاجران قانونی یا غیرقانونی که بیشتر برای کار یا کارگری به امارت متحده عربی می‌آیند، خارج از رابطه ازدواج بچه‌دار شوند، این منجر به دستگیری، حکم زندان و اخراج آنها می‌شود.

زن اتیوپیایی در حال حاضر در زندان است و تنها برای شیر دادن اجازه دارد که نوزادش را ببیند.

سخنگوی پلیس شارجه مقامات بیمارستان «القاسمی» را سرزنش کرده است که چرا بلافاصله موضوع تولد نوزاد «نامشروع» را گزارش نداده‌اند. مقامات بیمارستان در بیانیه‌ای گفته‌اند که این یک زایمان اورژانسی بوده که باید اول به نیازهای پزشکی فوری مادر و نوزاد می‌رسیدند.

در ماه نوامبر، یک زن ۲۵ ساله انگلیسی در دبی مورد تجاوز قرار گرفت. با شکایت به پلیس، پلیس خود زن را به جرم رابطه جنسی خارج از ازدواج دستگیر کرد. به دنبال اعتراض‌های بین‌المللی نهایت این زن انگلیسی آزاد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.