ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازگشت نوری‌زاد و رمضان‌زاده به زندان اوين

<p>محمد نوری&zwnj;زاد، نويسنده و فيلم&zwnj;ساز و عبدالله رمضان&zwnj;زاده، عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ايران اسلامی به زندان برگردانده شدند.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش تارنمای کلمه، عبدالله رمضان زاده روز شنبه هفتم اسفند ٨٩ به زندان برگردانده شده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>بنا بر این گزارش &laquo;رمضان زاده، قائم مقام جبهه مشارکت ايران اسلامی که از هفته پيش بارها، تهديد به بازگردانده شدن به اوين شده بود، صبح ديروز برای اجرای حکم حبس خود به اوين بازگشت.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <p>شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب در دی&zwnj;ماه سال گذشته، رمضان&zwnj;زاده را به شش سال حبس تعزيری محکوم کرده بود اما شعبه ۵۴ دادگاه تجديدنظر استان تهران، این حکم را به پنج سال کاهش داد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>اتهامات اين فعال سياسی، &laquo;اقدام عليه امنيت ملی&raquo;، &laquo;تبليغ عليه نظام&raquo; و &laquo;نگهداری اسناد طبقه&zwnj;بندی شده&raquo; عنوان شده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>تارنمای کلمه گزارش داده است که محمدرضا خاتمی، عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت در یادداشتی نوشته است: &laquo;عبدالله رمضان زاده هم به سبز آباد اوين بازگشت. به او گفته بودند يا بايد مصاحبه کنی و بيانيه بدهی در محکوميت ٢۵ بهمن و عليه جبهه مشارکت و يا به زندان برگردی و او همان کاری کرد که يک غيور می&zwnj;کند و به رسم معهود همه آزادمردان تن را به زندان جور سپرد اما آزادگی و مردانگی خود را نفروخت.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <p>همچنین محمد نوری زاد که هفته گذشته به مرخصی آمده بود، دوباره به زندان برگردادنده شد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>نوری&zwnj;زاد به اتهام &laquo;تبليغ عليه نظام و توهين به مقامات&raquo; به سه سال و نيم زندان و ۵۰ ضربه شلاق محکوم شده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>پس از برگزاری انتخابات جنجالی رياست&zwnj;جمهوری ايران در سال ١٣٨٨، ده&zwnj;ها تن از اعضای احزاب اصلاح&zwnj;طلب، زنان، روزنامه&zwnj;نگاران و شهروندان معترض بازداشت شدند.</p> <p>&nbsp;</p>

محمد نوری‌زاد، نويسنده و فيلم‌ساز و عبدالله رمضان‌زاده، عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ايران اسلامی به زندان برگردانده شدند.

به گزارش تارنمای کلمه، عبدالله رمضان زاده روز شنبه هفتم اسفند ٨٩ به زندان برگردانده شده است.

بنا بر این گزارش «رمضان زاده، قائم مقام جبهه مشارکت ايران اسلامی که از هفته پيش بارها، تهديد به بازگردانده شدن به اوين شده بود، صبح ديروز برای اجرای حکم حبس خود به اوين بازگشت.»

شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب در دی‌ماه سال گذشته، رمضان‌زاده را به شش سال حبس تعزيری محکوم کرده بود اما شعبه ۵۴ دادگاه تجديدنظر استان تهران، این حکم را به پنج سال کاهش داد.

اتهامات اين فعال سياسی، «اقدام عليه امنيت ملی»، «تبليغ عليه نظام» و «نگهداری اسناد طبقه‌بندی شده» عنوان شده است.

تارنمای کلمه گزارش داده است که محمدرضا خاتمی، عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت در یادداشتی نوشته است: «عبدالله رمضان زاده هم به سبز آباد اوين بازگشت. به او گفته بودند يا بايد مصاحبه کنی و بيانيه بدهی در محکوميت ٢۵ بهمن و عليه جبهه مشارکت و يا به زندان برگردی و او همان کاری کرد که يک غيور می‌کند و به رسم معهود همه آزادمردان تن را به زندان جور سپرد اما آزادگی و مردانگی خود را نفروخت.»

همچنین محمد نوری زاد که هفته گذشته به مرخصی آمده بود، دوباره به زندان برگردادنده شد.

نوری‌زاد به اتهام «تبليغ عليه نظام و توهين به مقامات» به سه سال و نيم زندان و ۵۰ ضربه شلاق محکوم شده است.

پس از برگزاری انتخابات جنجالی رياست‌جمهوری ايران در سال ١٣٨٨، ده‌ها تن از اعضای احزاب اصلاح‌طلب، زنان، روزنامه‌نگاران و شهروندان معترض بازداشت شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.