ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئیس قوه قضائیه: هم پرونده حصر را پیگیری می‌کنیم و هم حقوق‌های نجومی را

صادق آملی لاریجانی به دو موضوع اشاره کرد: فتنه در مقابل بصیرت و حقوق‌های نجومی در برابر پاکدستی قضات دستگاهی که رئیس‌اش متهم به اختلاس ۱۷۰۰ میلیارد تومانی است.

صادق آملی لاریجانی در جلسه‌ای با سران قوه قضائیه به دو موضوع اشاره کرد: فتنه در مقابل بصیرت و حقوق‌های نجومی برخی مدیران دولتی در برابر پاکدستی قضات دستگاهی که رئیس‌اش متهم به اختلاس ۱۷۰۰ میلیارد تومانی است.

صادق آملی لاریجانی، رییس قوه قضائیه

صادق آملی لاریجانی در جلسه‌ای با مسئولان عالی قضائی که دوشنبه ۶ دی برگزار شد اعلام کرد که از نظر او پرونده حصر رهبران نهضت سبز همچنان گشوده است.

میر حسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی از ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ در حصر خانگی به سر می‌برند اما تاکنون در هیچ دادگاهی محاکمه نشده‌اند. محمد رضا عارف ۲ دی با احتیاط، اظهار امیدواری کرده بود که «موضوع حصر خانگی روند مثبتی» را طی کند. فرزند مهدی کروبی ۴ دی یک بار دیگر از آمادگی پدرش برای حضور در دادگاه و محاکمه علنی خبر داده بود.

نخستین بار در ۲۲ شهریور ۸۹ قاضی ناصر سراج برای رهبران نهضت سبز پرونده تشکیل داد. او به حکم صادق آملی لاریجانی صبح امروز به عنوان نماینده قوه قضائیه در هیأت نظارت بر مطبوعات گمارده شد.

صادق آملی لاریجانی که پرونده اختلاس ۱۷۰۰ میلیارد تومانی‌اش خبرساز بود، در جمع مسئولان عالی قوه قضائیه اعلام کرد که دستگاه قضائی جمهوری اسلامی «به دور از هرگونه شعار، هیاهو و جانبداری» به پرونده حقوق‌های نجومی مدیران دولتی نیز رسیدگی می‌کند.

دولت حسن روحانی اعلام کرده است که از سال آینده حقوق مدیران دولتی را در یک سامانه اینترنتی منتشر می‌کند. عبدالله ناصری، از فعالان اصلاح‌طلب گفته بود که مخالفان دولت از طریق «دستگاه‌های حراستی» به سه هزار فیش حقوقی دست پیدا کرده‌اند و قصد دارند این فیش‌ها را تا انتخابات آتی ریاست جمهوری به طور پیوسته انتشار دهند.

طرفداران دولت می‌گویند در قوه قضائیه هم برخی قضات حقوق‌های کلان می‌گیرند. رئیس قوه قضائیه در پاسخ به این منتقدان گفت: «به صراحت اعلام می‌کنم که این ادعا خلاف واقع است و ما چنین حقوق‌هایی نداریم.»

دستور جلسه صادق آملی لاریجانی با مسئولان عالی قوه قضائیه هم بی‌ارتباط با مضووعات یاد شده نبود: تدوین آیین‌نامه‌ای برای قانون رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سیم خار دار

    داستانک، گوسبندان قربان علی ! طویله، شیک خیلی درست شده، از بیرون کسی گمان نمی کند آن جا، طویله است! توصیف مختصری از ان بگویم، خود شما نیز اذعان خواهید کرد که چرا از بیرون، آن جا طویله به نظر نمی رسد! طویله بسیار شیک است، چون قربان علی، عاشق گوسفندها است. طویله به وسعت ۱۶۵۰ متر مربع، اوهه، چه قدر بزرگ و فراخ، با نمایی با اجر سفالی ۳ سانتی، دور تا ددور از پایین به بالا، عبارت عربی به خط کوفی معماری! اشعار و با چیدمان هندسی، کاملا مهندسی! سنگ نما پایین دیوار ، از نوع سنگ چکشی، لبه های دیوارف کنگره گمگره، دربی فولادی با قپه های هشتی / پنجر ها اورسی با مفتول های برنجی و ورق های الومنیومی! شیشه های رنگی! ترکیبی از سنت و مدرنیته!، خالق و طراح این طویله شیک، معمار معروف قصبات بلوک شرق البلاد، کسی بوده به نام کلبه میتی مشهور به مهندس تاجرالملوک! تاجر الملوک در واقع لقب طعنه آمیز میرزا قضنفر که خودش خادم بود که گماشته ارباب قیصرخان بود. قیصرخان، شریک سببی اکبر رجبی مشهور به سرذار پنجه دار بود که مشتشار امیر قوچی، و او پیشکار کنسول دولت فخیمه… قربان علی ، از زمانی که بچگی، که بره ای هدیه گرفته بود، این عشق عجیبی پیدا کرده بود به گوسفندها، بخصوص بره ها! قربان علی با بره اش چه خاطرات خوشی داشت، امروزه که صاحب بزرگ ترین و مدرن ترین طویله مملکت است، یادش می آمد روزگار خوشی داشت بابره اش! از همان موقع بود که فن بیان و سخن وری را یاد ررفت که بره بی زبانش ساعت ها ، ورجای ها اور تحمل می کرد و هر گاه اعتراضی می کرد، قربان علی تنها صدای بع بع می شنید و آن بچه تصو ر می کرد این بع بع نشانه اشتیاق است و در نتیجه بیشتر وراجی می کرد… طویله قربان علی، بهترین گوسبندان دارد. از لحاظ کیفیت و کمیت، وطیله قربان علی، امروزه شهرت عالم و آدم است. گوسبندان رام، چاق و چله، تو گویی با عشق آماده رفتن به کشتارگاه هستند. هنوز هم قربان علیف ساعت ها می نشیند برای گوسبندان سخن رانی می کندف از خوبی هایش خودش می گوید، از اینکه برای گوسبندان چه طویله شیکی و مدرنی تهیه کرده، گاهی که صدای بع بع گوسبندان بالا می یگردف با خنده می گوید لازم نیست این قدر از من تشکر کنید، منخادم شما گوسبندان عزیز هستم، من یک قربان علی بیش نیستم، بیش از این خجالتم ندهید!