ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دادستان شهریار کتک زدن گورخواب‌ها را تکذیب کرد

در پی انتشار خبر ضرب‌وشتم گورخواب‌ها و بیرون راندن آن‌ها از گورستان نصیرآباد شهرستان شهریار روح‌الله حسین‌زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهریار این موضوع را تکذیب کرد.

در پی انتشار خبر ضرب‌وشتم گورخواب‌ها و بیرون راندن آن‌ها از گورستان نصیرآباد شهرستان شهریار روح‌الله حسین‌زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهریار این موضوع را تکذیب کرد.

یکی از گورخواب‌های گورستان نصیرآباد شهرستان شهریار

روح الله حسین‌زاده چهارشنبه ۸ دی به خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ضمن بیان این‌که این موضوع صحت ندارد، گفت: «تصمیم بر این است که پس از غربالگری این افراد توسط بهزیستی، نسبت به ترک اعتیاد آن‌ها اقدام شود.

روز سه‌شنبه سایت «قانون» خبر کتک زدن گورخواب‌ها در گورستان نصیرآباد را منتشر کرد و نوشت این گور‌خواب‌ها پس از بیرون رانده شدن از گورستان به خانه‌ نیمه‌کاره‌ای در همان حوالی پناه برده‌اند.

پیش از آن، روزنامه «شهروند» در گزارشی تفصیلی نوشته بود ۵۰ زن، مرد و کودک، شب‌ها در گور می‌خوابند و در هر گور یک تا چهار نفر زندگی می‌کنند. این روزنامه با چند تن از این گورخواب‌ها گفت‌وگو کرده و تصاویری از آن‌ها منتشر کرده بود.

در همین حال حسین هاشمی استاندار تهران کسانی را که در گورستان نصیرآباد به‌سر می‌برند «معتادان متجاهر» نامید و گفت: «این افراد در حال حاضر جمع‌آوری شدند و به کمپ شهرستان شهریار منتقل شدند.»

«معتادان متجاهر» به کسانی گفته می‌شود که به شکل علنی و آشکار اعتیاد خود را نشان می‌دهند و در این زمینه پنهان‌کاری نمی‌کنند.

استاندار تهران افزود: «این‌که در خبرها عنوان شد این افراد نانی برای خوردن نداشتند و گرسنه بودند، کمی کم‌لطفی و کاری غیراخلاقی بوده است.»

به گفته حسین هاشمی بسیاری از این افراد از رفتن به کمپ‌ها خودداری می‌کنند. برهمین اساس «ممکن است هنگام جمع‌آوری مقاومتی از سوی آن‌ها صورت بگیرد اما در مورد گورستان نصیرآباد به هیچ عنوان در جمع‌آوری آن‌ها بحث کتک زدن تأیید نمی‌شود.»

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • faryad

    کجایند آنهايی که فریاد میزدند : تا شاه کفن نشود, , این وطن , وطن نشود ! !

  • hero

    جوانان ما هر روز می شینن سریال معمای شاه رو نگاه میکنن و از خودشون نمپرسن اونایی که دنبال انقلاب برای گرسنگان و مظلومان بودن کجا رفتن \س چرا خبری زاشون نیست و به اون نواب صفوی نگاه میکنن و میگن چقدر باحال بوده اگه باحال بوده و می پسندید همین الان اون کارهارو باید بر سر این مسولان طالم و بی کفایت بیارید و فدا بشیم تا به هدفمون برسیم ن اینکه تو فضای مجازی در رویا سیر کنیم

  • اسماعیل عبدالله زاده

    اگر مردم ایران اهل تفکر بودند و هیچ چیز را دربست قبول نمی کردند و بالاخانه ی خود را دربست و مفت و مجانی در اختیار مشتی ملا و نوکرهای انها قرار نمی دادند الان ملاها سوار ایران نبودند. سوال اینجاست : چرا در طی 38 سال کشتار و جنایت و سرکوب توسط رژیم ملاها و نوکرهای انها صدای این هنرمندان تقلبی و پوشالی درنیامده و سکوت کردند؟ چرا این رییس جمهور دروغین و کذایی و این هنرمندان پوشالی بعد از کشتار و جنایت در کهریزک بعد از قتل های زنجیره ای نویسندگان و مترجمان و روشنفکران توسط عوامل رژم شیطانی ملاها بعد از حمله و کشتار دانشجویان توسط مزدوران رژیم به کوی دانشگاه تهران صدایشان در نیامده است؟ و حالا با انتشار چند عکس از عده ای معتاد صدای همه در امده است؟ چرا؟ بعد از کشتار و جنایات سال 88 صدای این افراد پوشالی درنیامد؟ و همه سکوت کردند؟ در ایران نه سیاستمدار واقعی و نه هنرمند واقعی داریم همه پوشالی و کذایی هستند.

  • hero

    جوانان امروز ایران باید مجاهد در راه خدا بشن تا اینارو قصاص انقلابی کنن و از صحنه روزگار محوشون کنن این مسولان ظالم بی کفایت