ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سکوت مسئولان، کارگران معترض پلی‌اکریل را به تظاهرات کشید

اعتراض کارگران کارخانه پلی‌اکریل اصفهان به دلیل پرداخت نشدن دستمزدهایشان همچنان از سوی مسئولان بی‌پاسخ مانده است. آن‌ها چهارشنبه ۲۸ دسامبر / ۸ دی تجمع خود را به راهپیمایی تبدیل کردند.

اعتراض کارگران کارخانه پلی‌اکریل اصفهان به دلیل پرداخت نشدن دستمزدهایشان همچنان از سوی مسئولان بی‌پاسخ مانده است. آن‌ها چهارشنبه ۲۸ دسامبر / ۸ دی تجمع خود را به راهپیمایی تبدیل کردند.

یکی از تجمعات گذشته کارگران پلی اکریل اصفهان

به‌گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، کارگران پلی‌اکریل پس از تجمع در مقابل استانداری اصفهان در خیابان‌های این شهر دست به تظاهرات زدند.

دستمزد کارگران پلی‌اکریل اصفهان از شش ماه پیش تاکنون پرداخت نشده و آن‌ها آخرین بار در خرداد سال جاری مزد ماهانه‌شان را دریافت کرده‌اند. کارگران می‌گویند دیگر نمی‌توانند از عهده پرداخت هزینه‌های زندگی‌شان برآیند.

کارگران صبح پنجشنبه ابتدا در مقابل دفتر امام جمعه اصفهان حاضر شدند و پس از آن، فضل‌الله کفیل، فرماندار اصفهان با حضور در محل تجمع، با آن‌ها صحبت کرد. به‌گفته کارگران سخنان فرماندار تکراری بود و آن‌ها را متقاعد نکرد.

در پی آن کارگران به خیابان سپه اصفهان رفته و در آن‌جا دست به راهپیمایی اعتراضی زدند که با دخالت نیروی انتظامی این تظاهرات پایان یافت.

تجمع اعتراضی کارگران پلی‌اکریل حدود ساعت دو بعدازظهر بدون نتیجه پایان یافت. ۵۰۰ تن از کارگران این کارخانه برای چندمین بار در هفته‌های گذشته در مقابل فرمانداری اصفهان تجمع کرده بودند.

پلی‌اکریل اصفهان نخ و الیاف پلی‌استر و انواع الیاف آکریلیک تولید می‌کند. این کارخانه قطب صنعت ساخت الیاف نساجی ایران به شمار می‌روند و بیش از ۴۰ سال سابقه فعالیت دارد.

کارگران کارخانه پلی‌اکریل اصفهان به صورت قراردادهای یک‌ساله، پیمانکاری و شرکتی به استخدام درآمده‌اند و می‌گویند که این کارخانه با وجود آنکه برای فروش تولیداتشان مشکلی ندارد، دستمزدهای آن‌ها را پرداخت نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.