ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

موحدی کرمانی: الحمدالله بعضی از مسئولان در مورد برجام عذرخواهی کردند

امام جمعه موقت تهران با اشاره تلویحی به انتشار سخنان محمدجواد ظریف در مجلس درباره توافق هسته‌ای، بدون آن‌که نامی از او ببرد گفت بعضی از مسئولان به‌طور رسمی گفتند گول آمریکا را خوردند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره تلویحی به انتشار سخنان محمدجواد ظریف در مجلس درباره توافق هسته‌ای، بدون آن‌که نامی از او ببرد گفت بعضی از مسئولان به‌طور رسمی گفتند گول آمریکا را خوردند.

محمدعلی موحدی کرمانی در نماز جمعه تهران: امیدواریم مسئولی نباشد که هنوز به آمریکا دلبسته باشد.

آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی در نماز جمعه ۱۰ دی تهران گفت: «الحمدالله بعضی از مسئولان رسماً عذرخواهی کردند و گفتند ما گول وزیر خارجه آمریکا را خورده‌ایم.»

در هفته گذشته جواد کریمی قدوسی، نماینده مجلس و از مخالفان دولت، سخنان محمدجواد ظریف در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس را افشا کرد که در آن ظریف اعتراف کرده بود اشتباه‌هایی در مذاکرات هسته‌ای داشته است. افشای این سخنان با واکنش‌های تندی همراه بود طوری که حتی برخی از نمایندگان اصولگرا نیز این اقدام را افشای اسناد محرمانه نظام دانستند.

موحدی کرمانی با بیان این‌که «امیدواریم مسئولی نباشد که هنوز به آمریکا دلبسته باشد»، گفت: «رهبر انقلاب از همان روز اول می‌فرمودند "من خوش‌بین نیستم" چرا مسئولان این سخن را جدی نگرفتند. ایشان پیوسته می‌فرمودند "آمریکا دشمن است، نباید اعتماد کرد"؛ این امر برای مسئولان ما درس باشد.»

امام جمعه موقت تهران در حالی از «عذرخواهی رسمی بعضی مسئولان» سخن می‌گوید که موافقان دولت معتقدند انتشار سخنان محمدجواد ظریف گزینشی بوده و او در هیچ کجا نگفته که درباره برجام اشتباه کرده‌ است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • hero

    رهبر حکومت و مسوان فاسد کی میان از من عذر خواهی کنن هااااا خوب تو که بلدی خودتم انجام بده نکنه تو به خدا وصلی به اون میگی ما کسی نیستیم خخخخ اره جون اون ننه و \در عراقی و لبنانی و سوری و هندیتون