ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مرکل: تمهیدات امنیتی در سال جدید برای مواجهه با «تروریسم اسلامی»

مرکل گفته‌است که «تروریسم اسلامی» بزرگترین خطر پیشاروی آلمان خواهد بود و حمله‌های تروریستی از سوی افرادی که خواهان پناهندگی هستند، «به‌طور خاصی تلخ و بیزارکننده است».

آنگلا مرکل در پیام خود به مناسبت فرارسیدن سال جدید میلادی «تروریسم اسلامی» را بزرگترین خطر پیشاروی آلمان دانست.

مرکل به دنبال چهارمین دوره صدراعظمی است

آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان در پیام سالانه خود به مناسبت فرارسیدن سال جدید میلادی، ۲۰۱۶ را سالی همراه با «آزمون‌هایی دشوار» توصیف کرده و گفته‌است که «تروریسم اسلامی» بزرگترین خطر پیشاروی آلمان خواهد بود.

سخنان صدراعظم آلمان دو هفته پس از حمله انیس عامری، یک تونسی‌تبار با کامیون به بازار کریسمس در برلین بیان می‌شود. این حمله در پایتخت آلمان ۱۲ تن را کشت و ۲۰ تن دیگر را مجروح کرد.

مرکل در ادامه پیام خود گفت که حمله‌های تروریستی از سوی افرادی که خواهان پناهندگی هستند، «به‌طور خاصی تلخ و بیزارکننده است».

او در ادامه توضیح داد که تصاویر تخریب‌های گسترده در شهر حلب نشان می‌دهد که چرا پذیرفتن افراد گریخته از جنگ سوریه برای آلمان «مهم و صحیح» است.

او در عین حال به «تحریف‌هایی» تاخت که ادعا می‌کنند دموکراسی پارلمانی و اتحادیه اروپا کارآیی خود را از دست داده‌اند. مرکل پذیرفت که اتحادیه اروپا در سال گذشته «کند و دشوار» بوده و خروج بریتانیا به آن ضربه وارد کرده‌است.

مرکل به دنبال چهارمین دوره صدراعظمی آلمان است. سال ۲۰۱۶، حزب راست‌گرای افراطی «آلترناتیو برای آلمان» (آ اف د) توانست با تکیه بر گفتارهای ضدمهاجرتی و نقد سیاست «درهای باز» دولت حاکم، بخشی از رأی‌های حزب دموکرات مسیحی (س د او)، حزب مرکل را به خود جذب کند. به همین دلیل نیز آنگلا مرکل از تغییر در سیاست‌های مهاجرتی و تشدید تمهیدات امنیتی در سال جدید سخن می‌گوید تا آراء از دست‌رفته را بازپس بگیرد.

بیشتر بخوانید

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.