ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازرسی افراد بر اساس «ظاهر شمال آفریقایی» در جشن سال نو کلن

پلیس کلن در حساب توئیتری خود در شب سال نو، اول ژانویه نوشت که صدها تبعه شمال آفریقا را در ایستگاه مرکزی این شهر برای جلوگیری از تکرار وقایع جشن نو سال پیش بازرسی کرده‌است.

پلیس کلن اعلام کرد که در آستانه جشن سال نو، صدها شهروند از شمال آفریقا را در ایستگاه مرکزی راه‌آهن این شهر بازرسی کرده‌است.

تظاهرات در اعتراض به سکیسم و راسیسم پس از وقایع جشن سال نو گذشته در کلن

پلیس کلن در حساب توئیتری خود در شب سال نو، اول ژانویه نوشت که صدها تبعه شمال آفریقا را در ایستگاه مرکزی این شهر برای جلوگیری از تکرار وقایع جشن نو سال پیش بازرسی کرده‌است. پلیس کلن از لغت «Nafris» برای اشاره به این افراد بازرسی‌شده استفاده کرد که خلاصه عبارتی است به معنای بزهکاران اهل شمال آفریقا که رفتار بزهکارانه‌شان را تکرار می‌کنند. در توئیت پلیس کلن تصویری از صف طولانی افراد بازرسی‌شده مشاهده می‌شود.

شب سال نو میلادی گذشته در کلن بسیاری از زنان و دختران از تعرض‌ها و آزارهای جنسی رواشده نسبت به آنان شکایت کردند و پلیس این شهر از دریافت صدها مورد شکایت خبر داد. اخبار جشن سال نو کلن به بحرانی سیاسی در آلمان بدل شد و نهایتاً رئیس‌پلیس این شهر وادار به استعفا شد. این اتفاق به ورود پناهجویان خاورمیانه به خاک آلمان ربط داده‌شد و بهانه‌ای نیز برای تقویت گفتارهای مهاجرت‌ستیز به دست گروه‌های راست افراطی، از جمله جنبش پگیدا و حزب «آلترناتیو برای آلمان» داد تا خواستار توقف روند پذیرش پناهجویان در این کشور باشند.

با این حال، افراد دستگیرشده در رابطه با ماجرای شب سال نو کلن تنها پناهجو و مهاجر نبودند و ملیت آنها نیز محدود به کشورهای خاورمیانه یا شمال آفریقا نبود و حتی شهروندان خود آلمان نیز در میان آنها به چشم می‌خوردند.

توئیت پلیس کلن در شب سال نو

پلیس همچنین در آماده‌سازی برای جشن سال نو ویدئوهای مداربسته نظارتی جدیدی را در میدان روبروی ایستگاه مرکزی قطار نصب کرده‌بود.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.