ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

امام جمعه موقت تهران: روز قیامت از مردم می‌پرسند افرادی که به آنها رأی دادید انقلابی و بسیجی بودند؟

کاظم صدیقی این بار نه بر سر خطبه نماز جمعه بلکه در سالگرد کشته‌شدگان «مدافع حرم» شرکت در انتخابات در جمهوری اسلامی را با بهشت و دوزخ مردم درآمیخت.

کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران این بار نه بر سر خطبه نماز جمعه بلکه در سالگرد کشته‌شدگان اصفهانی در جنگ سوریه که در ایران با نام «مدافعان حرم» شناخته می‌شوند، شرکت در انتخابات در جمهوری اسلامی را با بهشت و دوزخ مردم درآمیخت.

کاظم صدیقی: خطیب جمعه و مشاور عالی رئیس قوه قضائیه

او در بخشی از سخنانش گفت:

«باید انسان همه اعمال خود را رعایت کند، اکنون در سطح ملی زمانی که مردم کشور رأی خود را به صندوق می‌اندازند در روز قیامت باید در ارتباط با آن پاسخگو باشند. از انسان سؤال می‌شود که آیا افرادی که به آن‌ها رای داده‌ایم انقلابی، بسیجی و حافظ خون شهیدان بوده‌اند یا خیر.»

صدیقی به گفت‌و‌گوهای ایران با قدرت‌های جهانی هم اشاره کرد:

«در گذشته برخی فکر می‌کردند که سازش با آمریکا و انگلیس می‌تواند سبب ارزانی و برطرف شدن مشکلات شود اما اکنون می‌بینیم که چنین اتفاقی نیفتاد و برطرف شدن همه مشکلات با توجه به خداوند انجام می‌شود.»

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد که فقط یک راه وجود دارد: پیروی از رهبر جمهوری اسلامی. به گفته او رهبر در کشور می‌بایست وجود داشته باشد وگرنه «هر کدام از مناطق ایران به فکر تجزیه شدن می‌افتند.»

صدیقی مشاور عالی رئیس قوه قضائیه است و مدتی هم ریاست محاکم عمومی تهران را به عهده داشت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • روزبه

    راه حل خدا برای مشکل تورم و گرانی چیه؟ این سئوال برای این میکنم چون شما همه چیز به اون حواله میدید. ولی حقوق و مزایاش شما ملا ها دریافت میکنید.

  • هاشمی

    منابر و بلندگوهای ملایان و امامان جمعه در ایران = مراجع و مراکز شیوع نفاق و دشمنی در میان مسلمانان!!!

  • میر ز ا رضا

    چرا که اول تعریف نفرماییم معانی لغات بسیجی و انقلابی و شهید را و بعدأ مشخص ننماییم صلاحیت این منبرنشین را که به این شکل از روز قیامت سخن رانده و بجای اینکه نگران روز جزا از برای خود و امثال خود و رهبر معظم خود باشد از جانب خدای عالمیان نقل قول نموده و دروغ پشت دروغ سرهم بندی مینماید!