ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شهرداری تبریز: کتک زدن دستفروشان واکنش به رفتار آن‌ها بود

در پی درگیری‌های خشونت‌‌بار مأموران شهرداری تبریز و دستفروشان میدان صاحب‌الامر این شهر دست‌کم یک نفر به بیمارستان منتقل شده است.

مأموران شهرداری تبریز در روزهای اخیر چند بار با دستفروشان میدان صاحب‌الامر تبریز درگیر شدند. این درگیری‌ها روز پنج‌شنبه بالا گرفت و یک دستفروش به بیمارستان منتقل شد. اکنون شهرداری تبریز گفته است که کتک زدن دستفروشان توسط مأموران شهرداری به‌دلیل رفتار خشن آن‌ها بوده است.

یکی از برخوردهای روزهای گذشته مأموران شهرداری تبریز با دستفروشان میوه‌فروش میدان صاحب‌الامر

روز پنج‌شنبه ۱۶ دی درگیری و مشاجره مأموران شهرداری تبریز با دستفروشان بار دیگر حادثه آفرید و یک دستفروش میدان صاحب‌الامر بر اثر شدت جراحات وارده توسط اورژانس به بیمارستان سینای تبریز منتقل شد.

در پی این رویداد ویدئویی از کتک زدن دستفروشان توسط مأموران شهرداری نیز منتشر شد.

روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰ تبریز روز جمعه ۱۷ دی در این‌باره توضیحاتی داد و در آن هر گونه برخورد فیزیکی با دستفروشان میوه‌فروش میدان صاحب‌الامر را تکذیب کرد.

در این توضیحات آمده است که دستفروشان سد معبر می‌کردند و بارها به «تذکرات شفاهی و کتبی» شهرداری بی‌توجهی کرده و حتی دست به «فحاشی و رفتارهای ناشایست» زدند.

در اطلاعیه شهرداری منطقه ۱۰ تبریز گفته شده که شهرداری «پس از شش ماه»، ظهر دیروز (پنج‌شنبه ۱۶ دی)، نسبت به جمع‌آوری سدمعبر اقدام کرد اما میوه‌فروشان مقاومت کرده و «با لوله و داربست به عوامل شهرداری حمله کردند» و یکی از مأموران شهرداری نیز مجروح و در بیمارستان بستری شد.

به‌گفته شهرداری مقاومت دستفروسان موجب دخالت مأموران انتظامی شده است.

شهرداری تبریز تصویربرداری از این رویداد را «جنجال‌آفرینی» عنوان کرده و گفته است که انتشار چنین مطالبی را مورد پیگیری قضایی قرار خواهد داد.

چندی پیش نیز مأموران شهرداری تبریز با برچیدن بساط یک لبوفروش در منطقه ولی‌عصر موجب اعتراض شهروندان تبریزی شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • انسان معمولی

    با سلام!!! واقعا جمهوری اسلامی ایران احتیاج به این انسانهای مسلمان و انسانی و اسلامی شهرداری دارد!!! حتما دارد!!!! خداوند ایمانشان و اسلامیتشان را در شکوه این حکومت موفق اسلامی ادامه بدهد و مخالفان بی ارزششان را سرکوب اسلامی بکند!!! حتما بکند!!!هزار بار احترام اسلامی به این حکومت اسلامی مشخص و مرگ بر همه کسانی که غیر این از این حکومت محمدی را تصور میکردهاند!! خداوند!!! آنها را به جهنم ابدی مبتلا کند!!!!بیاموزید حکومت محمدی را اگر تا الان ان را ندیده اید، چشمتان کور ابدی.

  • انسان معمولی

    با سلام. واقعا جمهوری اسلامی ایران احتیاج به این انسانهای مسلمان و انسانی و اسلامی شهرواری دارد ، خداوند ایمانشان و اسلامیتشان را در شکوه این حکومت موفق اسلامی ادامه بدهد و مخالفان بی ارزششان را سرکوب اسلامی بکند، هزار بار احترام اسلامی به این حکومت اسلمی مشخص و مرگ بر همه کسانی که غیر این از این حکومت محمدی را تصور کردهاند. بیاموزید حکومت محمدی را اگر تا الان ان را ندیده اید، چشمتان کور ابدی.