ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تکذیب خروج روحانی از نهاد ریاست‌جمهوری به دلایل امنیتی

پس از شایعه رفتن حسن روحانی به کاخ سعدآباد و انتشار گزارشی از ورود اسباب شنود و ضدشنود به نهاد ریاست‌جمهوری، معاون کل این نهاد گفت که اقدامات امنیتی با هماهنگی سپاه و اطلاعات صورت می‌گیرد.

معاون کل نهاد ریاست‌جمهوری گفت که روحانی هنوز در نهاد ریاست‌جمهوری حضور دارد و اقدامات امنیتی در این نهاد با هماهنگی سپاه و وزارت اطلاعات انجام می‌شوند.

لحظه‌ای که روحانی برای نخستین‌بار به ساختمان ریاست‌جمهوری وارد می‌شود

مرتضی بانک، معاون کل نهاد ریاست‌جمهوری جمعه ۱۷ دی‌ماه گفت که سخنان مربوط به اقدامات امنیتی جدید در نهاد ریاست‌جمهوری و شایعه نقل مکان روحانی از این نهاد «جوسازی و شایعه بی‌محتوا» است و توضیح داد که تمام اقدامات مربوط به مسائل امنیتی نهاد ریاست‌جمهوری با هماهنگی سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات صورت می‌گیرد.

پیش از این روزنامه وطن امروز مدعی شده‌بود که تجهیزات شنود و ضدشنود به نهاد ریاست‌جمهوری وارد شده‌است. جواد کریمی قدوسی، یکی از نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز ادعا کرده بود که حسن روحانی از نهاد ریاست‌جمهوری خارج شده‌ است و به «کاخ سعدآباد» نقل مکان کرده. یک کانال تلگرامی نزدیک به محافظه‌کاران نیز ادعا کرده بود که حسن روحانی به «کاخ نیاوران» رفته‌است.

مرتضی بانک بدون اشاره به این ادعاها و یا منبع آنها تأکید کرد که روحانی «با همه قوت و قدرت در مجموعه ریاست‌جمهوری و محل اصلی ریاست‌جمهوری» حضور دارد و نیازی به «حضور در مکان‌های مختلف و متنوع» ندارد. این سخنان در پاسخ به جنجال حاصل از گزارش ورود اسباب‌آلات گسترده شنود و ضدشنود در روزنامه وطن امروز است.

جاسوسی نهادهای امنیتی از برخی مقام‌های مسئول ایران تا کنون چندین‌بار خبرساز شده‌است و آخرین نمونه آن نقش وزارت اطلاعات دولت احمدی‌نژاد در شنود از علی مطهری، نماینده اصول‌گرای منتقد مجلس بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • امین

    لعنت بر هر چی تجهیزات شنود و ضد شنود،که هر چه می کشیم از آن است.