ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سی‌و‌ششمین روز کمپ اعتراضی کارگران مهابادی

ده‌ها کارگر معترض مهابادی در برابر مجتمع کشت و صنعت مهاباد چادر زده‌اند و در سرمای سخت زمستان مهاباد نیز اعتراض مدنی و صنفی خود را با زندگی در این چادرها ادامه داده‌اند.

ده‌ها کارگر مهابادی سی‌و‌ششمین روز اعتراض به پرداخت‌نشدن دستمزدهایشان را در چادرهایی که بر پا کرده‌اند، ازسر می‌گذرانند.

کارگران مهابادی در برابر ساختمان مجتمع چادر زده‌اند

کارگران شاغل در شرکت‌های چهارگانه سبز مهاباد که شامل کشت‌و‌صنعت، دامداری، مرغداری و سردخانه زمزم مهاباد می‌شود، اکنون به ششمین هفته اعتراض خود وارد شده‌اند. این کارگران مهابادی در ۱۴ ماه گذشته تنها مبلغ‌هایی را به‌عنوان علی‌الحساب دریافت کرده‌اند و بخش زیادی از حقوق و مزایای آنها باقی مانده‌است.

مشکلات کارگران شرکت‌های چهارگانه سبز مهاباد پس از خصوصی‌سازی این مجتمع صنعتی در ۱۳۸۶، در دوران دولت «محمود احمدی‌نژاد» آغاز شد. کارگران مهابادی همچنین از شنیدن زمزمه تعدیل گسترده نیروی کار در این مجتمع نگران هستند. این شرکت نزدیک به ۲۰۰ کارگر داشت که گروهی از آن‌ها اخراج شدند و هم‌اکنون بیش از ۱۰۰ کارگر در این چهار مجموعه کار می‌کنند.

کارگران معترض مهابادی در برابر مجتمع کشت و صنعت مهاباد چادر زده‌اند و در سرمای سخت زمستان مهاباد نیز اعتراض مدنی و صنفی خود را با زندگی در این چادرها ادامه داده‌اند. این کارگران می‌گویند که از پس معیشت خود برنمی‌آیند و تا زمان پاسخ‌گرفتن از مسئولان به زندگی در چادرها ادامه می‌دهند.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.