ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تصاویر و ویدئوهای اعتراضی از مراسم هاشمی

صبح سه‌شنبه ۲۱ دی به

صبح سه‌شنبه ۲۱ دی به ‌وقت تهران، مراسم تشییع جنازه اکبر هاشمی رفسنجانی از مقابل دانشگاه تهران آغاز شد. علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی بر سر جنازه نماز خواند و سپس مراسم تشیع به سمت مقبره روح الله موسوی خمینی آغاز شد. این تصاویر از اطراف دانشگاه تهران، مراسم نماز و مراسم تشیع است:

[sliderpro id="282"]

جمعیت پیش و پس از نماز در خیابان انقلاب تجمع کردند و شعارهایی هم در دفاع از محمد خاتمی، رئیس جمهوری پیشین ایران و رهبران جنبش سبز سر داده‌اند. آن‌ها می‌گفتند: «یا حسین، میرحسین»، «حمایت از خاتمی وصیت هاشمی‌ست» و «سلام بر خاتمی درود بر هاشمی».

«یا حسین، میرحسین» زیر پل کالج:

— amir ebtehaj (@amirebtehaj) January 10, 2017

در طول مسیر ایستگاه گذاشته بودند، صدای بلندگوها را بلند کرده بودند و مداح‌ها نمی‌گذاشتند صدای شعارهای مردم برسد و با این حال می‌رسید:

شعار: «پیام ما روشنه، حصر باید بشکنه»:

«این لشکر حسینه، حامی میرحسینه»:

— Vahid Online (@Vahid) January 10, 2017

جمعیت پاسخ مداح حکومتی را با طنین «میرحسین» می‌دهند:

— Vahid Online (@Vahid) January 10, 2017

مقابل دوربین صدا و سیما جمعیت فریاد می‌زنند «ننگ ما، ننگ ما، صدا و سیمای ما»:

موسوی، کروبی آزاد باید گردد:

— saba azarpeik (@sabaazarpeik) January 10, 2017

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • naseem

    سپاه پاسدارانی که وی از بانیانش بود بعدها به دشمن وی و آلت دست خامنه‌ای در جنگ قدرت این دو طلبه تازه به دوران رسیده شد! حزب جمهوری به‌اصطلاح اسلامی که وی از بنیانگذارانش بود نیز، بعدها به یکی از دشمنان وی تبدیل شد! حمایت او از گروگانگیرهای سفارت آمریکا، بعدها نزدیک به 21میلیارد دلار خسارت برای ایران آب خورد! پروژه اتمی‌ای که او و خامنه‌ای بنیاد نهادند، حدود 27سال شیره جان اقتصاد ایران را کشید و نافرجام از ”برجام“ سر درآورد. اینک رفسنجانی در حالی به پایان خط رسیده که یک کشور آشوبزده، درگیر چند جنگ خارجی، تحت حاکمیت باندهای جنایتکار سپاه و وزارت اطلاعات و لباس‌شخصی‌ها از خود به جا گذاشته که حتی خانواده خودش هم در آن، امنیت ندارند! حكومتی که با سنی نزدیک به 40 دهه: هیچ نهاد مدنی‌ای به‌وجود نیاورده، هیچ رژیم حقوقی متعارفی در آن پا نگرفته، نه برای دگر اندیشان که حتی برای خودی‌هایشان هم که پشت و پناه حقوق شهروندی فرزندان خودشان باشد، تکلیف مخالفان که البته روشن است، شکنجه و اعدام! اما فرزندان خودشان هم از تیغ رقبای داخلی در امان نیستند: نوه خمینی بر سر گور پدربزرگش ”هو “ می شود! فرزند مطهری که خودش معاون مجلس است، اجازه ورود به مشهد برای سخنرانی پیدا نمی‌کند! معاون وزارت اطلاعاتش سعید امامی سر به نیست می‌شود همسر سعید امامی زیر شکنجه و بازجویی همکاران همسر جنایتکارش، له می‌شود و این ماجرای نظامی است که: اولین رئیس جمهورش، فراری است اولین نخست وزیرش بازداشت خانگی است اولین رئیس مجلسش (که همین رفسنجانی باشد) نقاب اپوزیسیون به چهره می‌زند تا برای خودش در جدایی از نظام، آبرویی دست و پا کند! دومین رئیس مجلسش کنار دست اولین نخست وزیرش است! ششمین رئیس جمهورش ممنوع‌التصویر و ممنوع الخروج است. نهمین رئیس جمهورش (احمدی‌نژاد) چه عرض شود؟!!

  • IRAN

    ملتی که دشمن واقعی خودشو نشناسه مستحق بدبختیه