ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

● عکس روز

با این هنجارشکنی اسلام داشت از دست می‌رفت

دو دختر که سوار موتور شده بودند دستگیر شدند و به این ترتیب خطر از سر اسلام رفع شد.

علاوه بر مرگ رفسنجانی، یکی از مهمترین خبرهای مملکتی دستگیری دو دختر هنجارشکن در دزفول است. آنها سوار موتور شده بودند و شاهد این هنجارشکنی عکس زیر است. آنها را دستگیر کردند و خطر از سر اسلام رفع شد.

سرهنگ علی الهامی فرمانده انتظامی دزفول در مورد این موفقیت بزرگ در شامگاه روز چهارشنبه ۲۲ دی به خبرگزاری ایرنا گفته است:

« ۲ دختر هنجار شکن از نبود نیروی انتظامی در بوستان جنگلی دزفول سوء استفاده کرده و در اقدامی ناپسند و مخالف با ارزش ها‌ و هنجارهای جامعه و انقلاب اقدام به موتور سواری کردند. انتشار تصاویر و فیلم این حرکت زشت و قبیح در فضای مجازی موجب نگرانی و تاسف بسیار زیاد مردم دین دار و ولایتمدار شهرستان و به طبع مسئولان و متولیان فرهنگی شهرستان شد. پس از انتشار این تصاویر و فیلم در فضای مجازی که بیانگر اوج پشت پا زدن به هنجارهای دینی توسط آن ۲ دختر و انجام حرکات زشت در پارک جنگلی بود، نیروی انتظامی اقدامات گسترده ای را برای دستگیری این دو دختر انجام داد.» این اقدامات گسترده سرانجام، آن گونه که سرهنگ به امت شهیدپرور اطلاع داده است، جلوی فتنه را گرفت: «این ۲ دختر امروز با همکاری بسیج، منابع مختلف خبری و مردم شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.