ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سندرز: با لغو بیمه درمانی اوباما سالانه ۳۶ هزار نفر خواهند مرد

بیش از ۲.۶ میلیون نفر در سال ۲۰۱۵ در ایالات متحده‌ مرده‌اند. به عبارتی روزانه ۷۲۰۰ نفر در روز در این کشور می‌میرند. سندرز می‌گوید که حذف برنامه درمانی اوباما این رقم را ۱.۴درصد افزایش می‌دهد.

بیش از ۲.۶ میلیون نفر در سال ۲۰۱۵ در ایالات متحده‌ مرده‌اند. به عبارتی روزانه ۷۲۰۰ نفر در روز در این کشور می‌میرند. سندرز می‌گوید که حذف برنامه درمانی اوباما این رقم را ۱.۴درصد افزایش می‌دهد.

سندرز این رقم را از محاسبات یک سایت چپ گرا به نام «تینک پروگرس» به دست آورده است. این سایت تخمین می‌زتد که با حدق این برنامه، ۲۹.۸ میلیون نفر بیمه خود را از دست می‌دهند و از هر ۸۳۰ نفر یک نفر جان خود را به دلیل نداشتن بیمه درمانی از دست خواهد داد. مجموع این افراد در سال ۳۵۹۰۳ نفر خواهد بود.

دولت اوباما می‌گوید که نزدیک به ۲۰ میلیون نفر به دنبال اجرای برنامه بیمه درمانی اوباما به بیمه دست یافته‌اند.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا در کارزار انتخاباتی اش وعده لغو طرح «اوباما کر» را داده بود و مایک پنس معاون او گفته است که بازسازی طرح بیمه درمانی اوباما در نخستین دستور کاری او است.

روز پنج شنبه ۱۳ ژانویه، بیمه درمانی اوباما با ۵۱ رای مخالف در برابر ۴۸ رای موافق توسط مجلس سنای آمریکا رد شد و در مرحله بعد، هفته آینده در مجلس نمایندگان این کشور به رای گذاشته می‌شود.

رییس جمهوری منتخب آمریکا گفت که هم زمان با لغو طرح بیمه اوباما، کنگره برنامه جایگزین آن را تصویب خواهد کرد که بهتر و ارزان‌تر خواهد بود.

جزئیات طرح بیمه ترامپ و جمهوری‌خواهان هنوز اعلام نشده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.