ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بحرین سه جوان را به اتهام عمل تروریستی اعدام کرد

سه تن از فعالان شیعه در بحرین به جوخه آتش سپرده شدند.

سه تن از فعالان شیعه در بحرین به جوخه آتش سپرده شدند.

خبرگزاری دولتی بحرین خبر اعدام سه جوان را منتشر کرد و نوشت آن‌ها به‌دلیل حمله مرگبار با بمب به مأموران پلیس در سال ۲۰۱۴ اعدام شدند. آنها شیعه‌مذهب بوده‌اند.

در جریان این حمله سه مأمور پلیس کشته شدند.

دیوان عالی کشور بحرین چند روز پیش حکم اعدام این افراد را تأیید کرده بود.

اعدام این سه نفر نخستین اجرای حکم اعدام از سال ۲۰۰۸ در بحرین بود.

اکثریت جمعیت بحرین را شیعیان تشکیل می‌دهند اما رهبران آن از مسلمانان سنی هستند.

سازمان‌های مدافع حقوق بشر در جهان بارها حکومت بحرین را به‌دلیل نقض حقوق بشر و بدرفتاری با مخالفان مورد انتقاد قرار داده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • پژمان دین زده!

    باعث تاسف است این اخبار. قطعا رزیم بخرین هم کوتاهی هایی کرده در برآوردن رضایت مردم. من هم محکوم می کینم سرکوب مردم را. اما یک چیزی می خواهم و اصلانمیخواخهم از حاکمیت بحرین حمایت کنم. ای کاش این نظر امثال مرا به مردمان عموما شیعا بحرین برسانید. مردم بحرین البته برخی شان می امدند برای زیارت حرم امام ر ضا می ایند و در هتل های لوکس واقامت یم کنند و بکلی عشق و حال و سوغاتی گرفتن با خوشی بر می گشتند. شاید فکر یم کنند ایارن در استیلای اخوندهای شیعه گل وب لل است!! نه هرگز! مردم بحرین دارند راه اشتباه مردم ایران در سال 1357 ه.ش می روند. ما در اخبار مطلع می شویم، عمده رهبران اعتراض های شیعیان، همین اخوندهای شیعه هستند که س رو سری گویا نظام ولایی دارند! من آینده خوشی برای مردم بحرین نمی بینم بر فرض بعید، بتواند رزیم بحرین سرنگون کند. به خدا من بحرین نبودم ولی می دانم وضع کلی مردمش بواسطه رانت عظیم نفت و سرانه بالا درامد ملی آن قدرها بد نیست. به خدا من حاضرم خلیفه سنی بحرین بر ایران حکومت کند فقط همان حداقل استاندارد های زندگی بحرینی ها و دیگر کشورهای جنوب خلیج فارس باشد. مردم بحرین نیمی دادند راه افتاد پشت سر این این اخوندهای شیعه چه بلایی می تواند بر سرشان بیاورند! ای کاش قدر یک حکومت غیر دیین و سکولار بدانند. اکثر مردم ایارن دارند از این حکومت اخوندی-سپاهی خون گریه می کنند و زار می زنند و از خدا شبانه روز تقاضای نجات می کنند!