ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سازمان خصوصی‌سازی قرارداد واگذاری سهام مخابرات به سپاه را فسخ نکرد

سازمان خصوصی‌سازی در اطلاعیه‌ای از تسویه بدهی‌های شرکت «توسعه اعتماد مبین»، خریدار سهام کنترلی شرکت مخابرات ایران و انصراف این سازمان از فسخ قرارداد بسته‌شده خبر داد.

سازمان خصوصی‌سازی در اطلاعیه‌ای از تسویه بدهی‌های شرکت «توسعه اعتماد مبین»، خریدار سهام کنترلی شرکت مخابرات ایران و انصراف این سازمان از فسخ قرارداد بسته‌شده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم؛ سازمان خصوصی‌سازی در اطلاعیه خود گفته است: «خریدار سهام کنترلی شرکت مخابرات ایران در مهلت تعیین‌شده اقدام به تسویه بدهی‌های معوق خود نمود، لذا این سازمان از تصمیم فسخ قرارداد منعقده با خریدار منصرف شد.»

کشمکش بر سر مالکیت شرکت مخابرات از روزهای پایانی آذر ۹۵ پس از آن آغاز شد که  سازمان خصوصی‌سازی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به دلیل عدم پرداخت مطالبات این سازمان از سوی شرکت «توسعه اعتماد مبین»، واگذاری سهام مخابرات به این شرکت باطل شده است.

این اطلاعیه واکنش تند برخی از مدیران ارشد کنسرسیوم سه‌گانه متشکل از شرکت‌های وابسته به بنیاد تعاون سپاه و «ستاد اجرایی فرمان امام» را به دنبال داشت. به‌رغم اصرار مدیران توسعه اعتماد مبین مبنی بر در اختیار داشتن مالکیت مخابرات، رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت که سهام مخابرات پس از قیمت‌گذاری مجدد به بازار عرضه خواهد شد.

بر اساس اعلام سازمان خصوصی‌سازی، شرکت «توسعه اعتماد مبین» تا ۲۰ دی سال جاری فرصت داشت که بدهی خود به سازمان خصوصی‌سازی را پرداخت کند.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی بدهی توسعه اعتماد مبین را حدود یک هزار میلیارد تومان اعلام کرده است.

سهام شرکت مخابرات ایران به صورت قسطی به کنسرسیوم «توسعه اعتماد مبین» واگذار شد. این شرکت موظف است که سالانه دو قسط به مبلغ حدود ۴۸۰ میلیارد تومان به سازمان خصوصی‌سازی بپردازد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • روزبه

    سود خود شرکت رو به عنوان قسط میدن میگن فروخته شده . این هم خصوصی سازی بسبک ملا هاست . در همه. جای دنیای متمدن این خلاف. قوانین بورسه.