ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دادستان دزفول: دختران دزفولی موتورسوار در خانه مشروب داشته‌اند

دادستان دزفول بازداشت این زنان را به دلیل موتورسواری رد کرده. او گفته که این زنان پس از شناسایی دستگیر شده‌اند و در منزل‌شان مشروبات الکلی کشف شده است.

دادستان دزفول می‌گوید دلیل بازداشت دو دختر ذزفولی، هجارشکنی و نگهداری مشروبات الکلی است.

خبر دستگیری دو زن موتورسوار در بوستان جنگلی لاله شهرستان دزفول هفته گذشته منتشر شد و واکنش‌هایی را برانگیحت.

خبرگزاری میزان در پاسخ به واکنش‌های ایجاد شده، با دادستان دزفول گفت‌وگو کرده و او در تشریح «آخرین جزئیات دستگیری دو موتورسوار زن در بوستان جنگلی لاله تکرار کرده که «این افراد به طرز ناهنجار و زشت در بین جوانان اقدام به موتور سواری کرده و مورد سوء استفاده جوانان لاابالی قرار گرفته‌اند که باعث جریحه‌دار شدن عفت عمومی شده است.»

منطور دادستان دزفول از «موتورسواری به شکل ناهنجار و زشت» روشن نیست.

به علاوه در شبکه‌های اجتماعی مدارکی منتشر شد که نشان می‌داد گروهی از مردان به قصد آزار این زنان، آنها را با موتور دنبال کرده‌اند اما برخوردی از  سوی نیروی انتظامی با آنها صورت نگرفته است.

دادستان دزفول پاسخی به اینکه چرا گروهی از مردان این زنان را دنبال می‌کردند نیز نداده است.

او بازداشت این زنان را به دلیل موتورسواری رد کرده و گفته بازداشت آنها به دلیل نداشتن گواهی‌نامه صحت ندارد. او گفته که این زنان پس از شناسایی دستگیر شده‌اند و در منزل‌شان مشروبات الکلی کشف شده است.

در قوانین ایران قانونی مبنی بر ممنوع بودن موتورسواری برای زنان وجود ندارد. همچنین ممنوعیتی برای گرفتن گواهی نامه موتور برای زنان وجود ندارد اما اجازه آن به زنان داده نمی‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ارش ازادیخواه

    کار شما انسانهای بی دین و از خدا بی خبر و بی وجدان ،تعلیم دهنده شیطان ،خیلی شرم اور و بد و پسته .به چه مجوزی وارد خانه انها شدید ؟به چه اتهامی؟بستن جرمی ؟ اگر نداشتن گواهینامه نبوده پس جرم انها چی بوده که وارد خانه شان شدید انها غیر از موتور سواری که کاری نکرده بودند ! پس چرا دوبله دروغ می گید؟اگر نداشتن گواهینامه به قول شما هنجارشکنی و منکرات بوده که از نظر قانونی دستگیری ندارد که فرض کنیم می خواهید دستگیرشان کنید که حق ورود به خانه اشان را ندارید دم در می خواهیدشان و دستگیرشان می کنید و اگر وارد خانه شان شده اید کار غیر قانونی و جرم مرتکب شده اید چون تنها خلاف انها که از نظر شماست موتور سواری بدون گواهینامه بوده است. و مطلب مهم،بسیار مهم ،اینکه یکی از خانمها موتور سوار بوده دیگری ترک نشین بوده . رانندگی که نکرده . چرا ایشان را دستگیر کردید؟دستگیری ایشان مثل دستگیری خانمی می باشد که مثلا ترک موتور شوهرش نشسته است. ایا خانمهایی را که ترک اقایان می نشینند هم دستگیر می کنید؟ (البته سالها همه را دستگیر کردید چه داخل ماشین چه ترک موتور چه پیاده چه در خانه و محل کار )هان جواب بدید جوابی دارید بدید ؟نه ،ندارید.خیلی پست و کثیفید اعدام کار خوبی نیست ولی مسئولین دزفول (امنیتی قضایی انتظامی حکومتی و ...)شما در راس اعدامی ها هستید،قرار دارید بزودی محاکمه و احتمالا اعدام خواهید شد خدا می داند که چه جنایاتی مرتکب نشدید شماها ابرو شرف انسانیت ناموس و غیرت ندارید و نمی شناسید.بویی از انسانیت نمی برید و نبردید. ارش ازادیخواه طراح و مجری طرحهاو پروژه های براندازی،سرنگونی نرم.

  • محمد

    منطقه دزفول و اندیمشک همه جور آدمی داره سنتی, قومی, مدرن و کلا یک منطقه نامتجانس است ضمن اینکه در هر طیفی آدمهای رادیکال هم داره. جمعیتش هم رو به ازدیاده خلاصه در آینده این منطقه باز هم خبرساز خواهد شد.

  • مهرزاد

    همه مشکلات ما مربوط به حاکمیت قوانین عقب افتاده و مسخره اسلامیه

  • جهان

    ملوک الطوایفی و اپسگرا ی اسلامی و مردمی که به ان خو گرفته و به هر مزاحمت و ذلتی حتی گر خوابی طن در میدهند و دومیلیون نفرشان به تشیع جنازه یکی از پایه گذاران اصلی ان میروند و سیاه میپوشند

  • نادر

    دادستان دزفول: ما در خانه دختران موتورسوار دزفول مشروبات الکلی گذاشته ایم تا دلیل بازداشت آنها را توجیه کنیم. در نظام اسلامی اول دستگیر میکنند سپس برایش جرم می تراشندو این پدیده تازه ای نیست.