ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اژه‌ای: برای بازداشت پسر معصومه ابتکار اقدام شده است

غلامحسین محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سئوالی درباره بازداشت طه هاشمی، پسر معصومه ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست حکم او قطعی شده است.

غلامحسین محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سئوالی درباره بازداشت طه هاشمی، پسر معصومه ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست حکم او قطعی شده است.

طرفداران دولت انتشار مسائل مربوط به پسر ابتکار را بخشی از طرح مخالفان دولت برای مقابله با او می‌دانند

محسنی اژه‌ای دوشنبه ۴ بهمن در این‌باره بدون نام بردن از طه هاشمی، گفت: «این فرد حکمی در رابطه با چک دارد که قطعی شده و برای جلب او اقدام گردیده است.

سخنگوی قوه قضائیه افزود مبلغ چک مزبور را نمی‌داند.

پیش از این منابع مخالف دولت، از جمله خبرگزاری فارس در دی‌ماه سال جاری از بازداشت طه هاشمی به دلیل صدور چک بلامحل خبر داده و گفته بودند این حکم در مدت کوتاهی لغو شد.

همچنین ۲۹ دی‌ماه نیز نادر قاضی‌پور، نماینده مجلس گفت وقتی مأموران انتظامی با در دست داشتن حکم بازداشت فرزند معصومه ابتکار به منزل او رفته‌اند اما با ممانعت محافظان ابتکار مواجه شده‌اند.

فارس گفته بود از جمله پروژه‌هایی که پسر معصومه ابتکار در آن نقش داشت تولید شمش‌های گوگرد برای جلوگیری از خطرات گوگرد برای محیط زیست بود، که گروهی از افراد در آن سهیم می‌شوند اما با آن‌چه فارس تلاش پسر ابتکار در کنار گذاشتن آن‌ها از بخشی پروژه عنوان کرده این افراد تصمیم می‌گیرند که کل دارایی و آورده خود را پس بگیرند و از کل پروژه جدا شوند و کار به شکایت آن‌ها و دادگاه می‌کشد.

طرفداران دولت انتشار این مسائل را بخشی از طرح مخالفان دولت برای مقابله با معصومه ابتکار می‌دانند و آن را عملی سیاسی ارزیابی می‌کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.